۷دستگاه اتوبوس جدید وارد ناوگان حمل و نقل عمومی شهر ارومیه شد

۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۳:۰۵:۱۵
کد خبر: ۷۱۱۱۶۰
۷دستگاه اتوبوس جدید وارد ناوگان حمل و نقل عمومی شهر ارومیه شد
رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه اعلام کرد: 7دستگاه اتوبوس جدید وارد ناوگان حمل و نقل عمومی شهر ارومیه شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، مهدی مژدهی فر  با اشاره به ورود 7 دستگاه اتوبوس، گفت: مدیریت شهری ارومیه،  7دستگاه اتوبوس جدید  را با هدف توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی  تحویل گرفت، که  8 دستگاه  نو نیز در آستانه سال نو با هدف جابه جایی مسافران وارد سیستم حمل و نقل عمومی شهر ارومیه شد .

وی افزود: با هدف توسعه ناوگان اتوبوس رانی شهرداری ارومیه ، 100 دستگاه اتوبوس به ناوگان اضافه می شود که 15  دستگاه آن تاکنون تحویل گرفته شده است و مابقی نیز به تدریج به سیتم حمل و نقل عمومی شهر ارومیه ترزیق می شود.

رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه  گفت:  توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی همواره یکی ازدغدغه های اساسی شهردار ی ارومیه است و با ورود اتوبوس های جدید تا حدودی  مشکلات در این راستا رفع می شود.

مژدهی فرد با انتقاد از عدم کمک دولت به نوسازی ناوگان حمل و نقل شهرداریها گفت: شهرداری ها امرو زبا وجود مشکلات مالی و نیز نوسانان ارزی در نوسازی ناوگان ها با مشکل روبرو هستند و نیاز به حمایت دارند.

رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه در پایان گفت: در حال حاضر تعداد 343 دستگاه اتوبوس درون شهری بطور روزانه مشغول جابه جایی مسافران در سطح شهر ارومیه هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز