۶۰ سازمان مردم نهاد حوزه جوانان در غنی سازی اوقات فراغت جوانان همکاری می کنند

۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۱:۵۵:۱۸
کد خبر: ۷۱۱۵۱۳
۶۰ سازمان مردم نهاد حوزه جوانان در غنی سازی اوقات فراغت جوانان همکاری می کنند
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی از همکاری 60 سازمان مردم نهاد حوزه جوان در پرکردن اوقات فراغت جوانان در فصل تابستان خبرداد.
به گزارش برنا آذربایجان غربی، محمدحسین حسنی با اشاره به همکاری دستگاه های دولتی و سازمان های مردم نهاد برای ایجاد شور و نشاط در ایام اوقات فراغت فصل تابستان گفت: امسال برنامه ریزی شده است 60 سازمان مردم نهاد در زمینه ایجاد برنامه های متنوع برای اوقات فراغت فصل تابستان همکاری کنند.
حسنی خاطر نشان کرد: سازمان های مردم نهاد قرار است در بخش های مذهبی، پژوهشی و ورزشی فعالیت کنند و برنامه های نظیر کارگاه های مرتبط با آسیب های اجتماعی، دوره های آموزشی ازدواج و مهارت های زندگی، کلاس های قرآنی و مذهبی و همچنین برنامه های علمی، ورزشی و پژوهشی نیز برگزار کنند.
وی به همکاری دستگاه های اجرایی نیز اشاره کرد و افزود: با توجه به امکانات ورزشی دستگاه های دولتی و با هدف پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان قرار بر اینست که این دستگاه ها زمان در اختیار قرار گرفتن اماکن ورزشی خود برای جوانان و نوجوانان را به دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اعلام کنند.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی اظهار کرد: در هفته سوم خردادماه جلسه ای با حضور استاندار و تمامی دستگاه های دولتی مرتبط با حوزه جوان برای برنامه ریزی نهایی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در فصل تابستان برگزار خواهد شد تا بتوانیم در این فصل سال شرایط خوبی برای جوانان و نوجوانان رقم بزنیم.
حسنی گفت: برگزاری نمایشگاه اوقات فراغت در مرکز استان و ایجاد نرم افزارتلفن همراه برای ثبت نام و نمایش زمان برنامه های مختلف و اطلاعات برنامه های ورزشی و اوقات فراغت از دیگر برنامه ها برای فصل تابستان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز