جمع‌آوری دوچرخه‌های برای کودکان زلزله‌زده در ۱۲ استان کشور

۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۰:۳۴:۵۸
کد خبر: ۷۱۲۱۶۴
جمع‌آوری دوچرخه‌های برای کودکان زلزله‌زده در ۱۲ استان کشور
100 دوچرخه بلااستفاده در طرح"هم رکاب مهر"به منظور اهداء به کودکان زلزله‌زده جمع‌آوری شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ جلال سرپرست هیأت دوچرخه‌سواری استان کرمانشاه گفت: طرح "هم رکاب مهر" به منظور جمع‌آوری دوچرخه‌های بدون استفاده برای کودکان زلزله‌زده کرمانشاه در 12 استان کشور اجرا شده است.

8 (1)

وی افزود: پارسال این طرح پس از وقوع زلزله بزرگ استارت خورد که با مجوز اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و توسط گروه امداد مردمی مستقر در سرپل‌ذهاب و همکاری هیأت دوچرخه‌سواری استان درحال اجراست.

سرپرست هیأت دوچرخه‌سواری استان کرمانشاه گفت: این طرح در 12 استان کشور ازجمله استان‌های تهران، خوزستان، اصفهان، البرز، مازندران، تبریز، اصفهان و همدان درحال اجراست.

عزیزی ادامه داد: در این استان‌ها 17 محل و در استان کرمانشاه دو محل کار جمع‌آوری دوچرخه‌های بدون استفاده برای اهداء به کودکان زلزله‌زده را انجام می‌دهند.

وی افزود: در شهر کرمانشاه مجموعه ورزشی شهید اشرفی اصفهانی و نیز پارکینگ عمومی میدان فاطمیه کار جمع‌آوری دوچرخه‌های بلا استفاده را برعهده دارند.

سرپرست هیأت دوچرخه سواری استان کرمانشاه گفت: دوچرخه‌های جمع‌آوری شده پس از تعمیر توسط گروه امداد مردمی مجریِ طرح، جهت تحویل به کودکان زلزله‌زده به شهرستان‌های متاثر از زلزله ارسال خواهند شد.

عزیزی ادامه داد: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون 100 دوچرخه برای کودکان زلزله‌زده جمع‌آوری و ارسال شده است.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح را ایجاد روحیه نشاط و امید میان کودکان زلزله زده است

عزیزی با بیان اینکه تبلیغات مناسبی در فضای مجازی و یا از طریق نصب پوستر برای این طرح انجام گرفته، خواستار استقبال عموم مردم از این طرح شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز