ضرورت روز آمدی خدمات تخصصی و مشاوره ای پلیس در کلانتری ها

۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۱:۰۲:۵۳
کد خبر: ۷۱۲۷۶۲
ضرورت روز آمدی خدمات تخصصی و مشاوره ای پلیس در کلانتری ها
فرمانده انتظامی استان بر ضرورت روز آمدی خدمات تخصصی و مشاوره ای به شهروندان در کلانتری ها تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سردار "قادر کریمی" در نشست با فرماندهی انتظامی و سرکلانتری یکم پلیس مشهد گفت: راه اندازی سه سرکلانتری ویژه و 2 قرارگاه عملیاتی و پایگاه های پلیس های تخصصی در حاشیه شهر مشهد یک ضرورت بود تا ضمن چابکی و تحرک پلیس در انجام ماموریت های محوله، دسترسی مردم به پلیس در این مناطق تسهیل شود.

وی انضباط بخشی ترافیکی و ارتقای احساس امنیت مردم در حاشیه کلان شهر مشهد را یکی از بزرگترین دستاوردهای اجرای این ماموریت گسترده و سنگین دانست و افزود: با توجه به دغدغه های رهبر معظم انقلاب اسلامی و پی گیری های نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد مقدس و دیگر مراجع و مسئولان و همچنین انتظارات به حق شهروندان برای ارتقای نظم و امنیت عمومی در حاشیه شهر مشهد، اجرای ماموریت های پلیسی با جدیت و اهتمام بیشتری در دستور کار قرار دارد تا بتوانیم خدمات شایسته و قابل قبولی به مردم عزیز که ولی نعمتمان هستند، ارائه دهیم.

سردار کریمی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت آگاه سازی جامعه، آموزش همگانی هدفمند، اصولی و کارشناسی و به روز شده برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی تاکید کرد و گفت: دفاتر مشاوره در کلانتری های مشهد و دیگر مناطق استان خراسان رضوی پناهگاهی امن برای شهروندان است تا  مردم ضمن طرح موضوعات و مشکلات خود راه حل مسئله را با کمک کارشناسان مجرب این مراکز بیابند تا آسیب های اجتماعی به حداقل ممکن برسد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی بر ضرورت تقویت خدمات تخصصی مشاوره ای پلیس در کلانتری های این استان تاکید کرد و افزود: اقدامات خوبی در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی در پلیس رضوی صورت گرفته و باید بتوانیم آرایه های علمی، تخصصی و فنی پلیس روز آمد و کارآمد را به مردم معرفی کنیم و به آنان اطمینان بدهیم که پلیس برای خدمتگزاری به مردم آماده است.

وی در پایان بر ضرورت توسعه تعاملات اجتماعی پلیس و رسانه ها و دیگر سازمان ها به خصوص آموزش و پرورش و مراکز تربیتی تاکید کرد و گفت: حضور مسئولان و کارشناسان انتظامی در مراکز و مجامع مختلف مانند: مساجد، مدارس و ... می تواند بهترین زمینه نهادینه شدن آموزش های همگانی، فرهنگ احترام به قانون و حقوق اجتماعی و همچنین جلب مشارکت های مردمی برای شناسایی تهدیدها و استفاده از فرصت های موجود در برقراری و پایابی نظم و امنیت عمومی فراهم سازد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز