مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد:

افزایش ۱۱ درصدی مصرف بنزین طی دوماهه امسال در استان

۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۳:۵۲:۴۴
کد خبر: ۷۱۲۹۰۶
افزایش ۱۱ درصدی مصرف بنزین طی دوماهه امسال در استان
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد از افزایش 11 درصدی مصرف بنزین(معمولی و سوپر) طی دوماهه امسال در استان خبرداد.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ «لطف‌الله مسعودی»  گفت : طی دوماهه امسال در مجموع 41 میلیون و 536هزار لیتر بنزین اعم از معمولی و سوپر در استان مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 11درصدی نشان می دهد.

وی اظهارکرد: مجموع مصرف بنزین استان در مدت مشابه سال گذشته 37میلیون و 455هزار و 400 لیتر بوده است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در حال حاضر 30 جایگاه پمپ بنزین و 27 جایگاه CNG در سطح استان فعالند و به مردم خدمات رسانی می کنند.

مسعودی تصریح کرد: در آینده نزدیک یک جایگاه CNG در منطقه دشتروم شهرستان بویراحمد افتتاح و به بهربرداری می رسد که این جایگاه با ظرفیت سوخت گیری همزمان 8 دستگاه خودرو است.

وی ادامه داد: طی دوماهه امسال گشت های بازرسی از جایگاههای سوخت استان از دو اکیپ به سه اکیپ افزایش یافت.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این شرکت طی ایام نوروز به جهت سوخت رسانی مطلوب بعنوان یکی از دستگاههای برتر خدمات رسان در سطح استان انتخاب شد.

مسعودی تاکید کرد: یکی از اقدامات ارزشمند سال 97 تمهیدات لازم جهت راه اندازی جایگاه درون شهری دهدشت بود که رضایتمندی مردم و مسافران طی ایام نوروز را به همراه داشت.

وی بیان کرد: در اواخر فروردین ماه نیز جایگاه سوخت سرفاریاب که یکی از دغدغه های مسئولان بود به بهره برداری رسید و جهت خدمات رسانی در محور "یاسوج- چرام" تاثیر بسزایی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در سال 96 وضعیت سوخت رسانی در سطح استان مطلوب بود بطوریکه دستگاههایی همچون سپاه فتح و امور عشایر بابت این موضوع تقدیر کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز