امام جمعه موقت یاسوج:

راهپیمایی روز قدس امسال حساسیت ویژه ای دارد

۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۵:۴۹:۳۱
کد خبر: ۷۱۳۹۰۸
راهپیمایی روز قدس امسال حساسیت ویژه ای دارد
امام جمعه موقت یاسوج گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال با توجه به انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس و سکوت مجامع بین المللی در این زمینه حساسیت ویژه ای دارد و باید پاسخی قاطع به این اقدام نابخردانه دولت آمریکا داده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ، حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: راهپیمایی ملت ایران و مسلمانان جهان در روز جهانی قدس برای مبارزه با اشغالگری، ظلم و جنایت های ددمنشانه رژیم جعلی صهیونیستی در فلسطین است.

وی افزود: این راهپیمایی مهم جمعه هفته آینده 18 خرداد مصادف با 23 رمضان و ساعت 11 صبح همزمان با سراسر کشور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه کهگیلویه و بویراحمد حضور گسترده ای در این راهپیمایی مهم داشته باشند.

حجت الاسلام حسینی صدر با تسلیت 14 خرداد سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد سال 1342، عنوان کرد: پس از ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی و با تدبیر اعضای مجلس خبرگان رهبری هدایت کشتی انقلاب به حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به عنوان شایسته ترین فرد سپرده شد.

وی به دیدار هفته گذشته رهبر معظم انقلاب با مسئولان اجرایی و کارگزاران نظام اشاره کرد و ابراز داشت: معظم له در این دیدار مطالب مهمی بیان فرمودند که 2 مورد از آنها شامل لزوم توجه بیشتر متولیان امر به موضوع معیشت مردم و هوشیاری در مذاکرات برجام با کشورهای اروپایی آلمان، انگلیس و فرانسه است.

حجت الاسلام حسینی صدر با تسلیت 21 رمضان سالروز شهادت حضرت علی (ع)، گفت: شب های ارزشمند و پرفیض قدر در پیش است و باید استفاده معنوی لازم از آنها شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز