هیات‌های شهرستان‌های ما بسیار فعال‌تر از بسیاری از استان‌ها کار می‌کنند

غزانی: حضور کمانداران صاحب سبک، سطح مسابقات را افزایش داد

۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۸:۳۷:۴۵
کد خبر: ۷۱۳۹۴۲
غزانی: حضور کمانداران صاحب سبک، سطح مسابقات را افزایش داد
نایب رئیس تیرانداری با کمان استان مازندران بیان کرد: حضور کمانداران صاحب سبک، سطح مسابقات جام رمضان مازندران را افزایش داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از محمودآباد؛ دومین دوره مسابقات جام رمضان مازندران به میزبانی شهرستان محمودآباد برگزار شد. به همین دلیل با خدیجه غزانی، نایب رئیس هیات تیراندازی با کمان استان مازندران، گفتگویی انجام دادیم.

غزانی در مورد این مسابقات به خبرنگار برنا گفت: استان مازندران برای دومین سال پیاپی میزبان مسابقات آزاد تیراندازی با کمان جام رمضان است که خوشبختانه امسال میزبان کمانداران بیشتری از دیگر استان‌ها بودیم.

نایب رئیس تیرانداری با کمان استان مازندران با بیان بالا بودن سطح مسابقات این دوره ادامه داد: در این دوره کمانداران مجرب و صاحب سبک زیادی حضور داشتند که در کنار استفاده از داوران باتجربه‌تر موجب شده بود سطح مسابقات رشد نسبتا خوبی داشته باشد.

نایب رئیس تیرانداری با کمان استان مازندران در پایان ضمن تمجید از رئیس هیات شهرستان محمودآباد که میزبانی این مسابقات را به عهده داشت، گفت: رشته تیراندازی با کمان رشته پرخرجی است ولی با این وجود هیات‌های شهرستان‌های ما بسیار فعال‌تر از بسیاری از استان‌ها کار می‌کنند که بدون شک این موضوع به دلیل پیگیری و نگاه قهرمان پرورانه آقای حسین فرهادی، رئیس هیات استان مازندران، است. البته در رابطه با تامین تیر، کمان و دیگر تجهیزات ما هم مانند بسیاری از استان‌ها با مشکل مواجه هستیم که تلاش می‌کنیم از میزان این مشکلات بکاهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز