استاندار البرز:

کارگزاران نظام اسلامی باید رهروان راستین بنیان گذار کبیر انقلاب باشند

۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۱:۱۲:۴۱
کد خبر: ۷۱۴۳۴۴
کارگزاران نظام اسلامی باید رهروان راستین بنیان گذار کبیر انقلاب باشند
استاندار البرز گفت: این مراسم فرصتی است که تجدید پیمان با رویکردهای امام راحل (ره) داشته باشیم چراکه وی با ایمان به خدا و اخلاص، نهضت بزرگ انقلاب را رهبری کرده و به سر منزل مقصود رساند

به گزارش خبرگزاری برنا - استان البرز؛  محمدعلی نجفی در حاشیه مراسم سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل(ره) که ظهر یکشنبه با حضور مشاور وزیرامورخارجه در مسجد رسول اکرم (ص) برگزار شد ضمن گرامیداشت این ایام و تسلیت بمناسبت ایام سوگواره شهادت امام علی (ع) و رحلت بنیان گذار کبیر انقلاب افزود: امروز ما به یاد امام راحل (ره) گرد هم آمدیم.

وی با بیان اینکه استانداری البرز به نوعی میزبان برگزاری این مراسم بود ادامه داد: حضور و استقبال مردمی در مراسم گرامیداشت سالروز رحلت بنیان گذار کبیر انقلاب برای پاسداشت ارزش ها و آرمان های آن اندیشمند فرزانه بسیار چشمگیر است.

نجفی گفت: این مراسم فرصتی است که تجدید پیمان با رویکردهای امام راحل (ره) داشته باشیم چراکه وی با ایمان به خدا و اخلاص، نهضت بزرگ انقلاب را رهبری کرده و به سر منزل مقصود رساند.

وی افزود: در آن ایام که انقلاب اسلامی با رهبری های آن پیر فرزانه به ثمر رسید، سال آخر دانشگاه را می گذراندم و در جمع مستقبلان امام خمینی (ره) حضور داشته و همچنان نیز به عنوان خدمتگزار نظام جمهوری اسلامی، افتخار شاگردی مکتب حضرت امام (ره) را دارم.

استاندار البرز اضافه کرد: تمامی ما کارگزاران نظام، درصدد رهرویی اندیشه های ناب امام (ره) هستیم و باید با اهتمام ویژه ای به دنبال حل موانع و مسائل کشور، احیای اسلام ناب، جلب رضایت خدا و مردم باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز