استاندار خراسان رضوی:

امام خمینی (ره) اقتدار پوشالی قدرتهای شرق و غرب را درهم شکست

۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۰:۳۸:۳۰
کد خبر: ۷۱۴۶۰۸
امام خمینی (ره) اقتدار پوشالی قدرتهای شرق و غرب را درهم شکست
استاندار خراسان رضوی گفت : امام خمینی (ره) با حرکت انقلابی خود به پشتوانه ملت ایران اقتدار پوشالی ابرقدرت های شرق و غرب را در هم شکست و ثابت کرد بدون وابستگی به شرق و غرب می توان روی پای خود ایستاد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علی رضا رشیدیان در حاشیه مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام (ره) و شهدای قیام 15 خرداد سال 42 در حرم مطهر رضوی به خبرنگاران افزود : یاد و خاطره امام (ره) احیا گر مجدد اسلام ناب در عصر حاضر است رهبر برزگی که انقلابی بزرگ را به نام خدا به راه انداخت ،رهبری کرد و به ثمر رساند.

وی اظهار کرد : حرکت امام نه تنها برای ملت ایران بلکه برای کلیه انسان های آزادیخواه و  فراتر از گروه های اسلامی ، الهام بخش بود.

 وی عنوان کرد : این حرکت به مردم جهان این قدرت را داد که دریابند بدون وابستگی به شرق و غرب یک نهاد مستقل مردمی را می توان بنیان نهاد و بدون اتکا به حمایت قدرت های بزرگ تنها به اتکا حقانیت و حمایت های مردمی نهضت ها را به سرانجام رساند.

 رشیدیان ادامه داد : بسیاری از گروه های انقلابی در جای جای دنیا از حرکت امام (ره) درس آزادی و آزادگی گرفتند و آن قدرت ها و غول های پوشالی که از حکومت های شرقی و غربی درست کرده بودند با ظهور تفکر امام (ره) در هم پیچید.

 وی افزود : رژیم شوروی در همان زمان حیات امام (ره) از هم پاشید و رژیم سرمایه داری بعد از امام (ره) روز به روز بیشتر افول کرد تا جایی که امروز شاهدیم این رژیم  حتی در بین طرفداران خودش هم جایگاهی ندارد و به زودی شاهد به ثمر رسیدن حرکت های مردمی در جای جای دنیا خواهیم بود.

 وی اظهار کرد : در منطقه ما نیز جنبش های اسلامی با الهام از تفکرات امام خمینی (ره) توانستند قدرت پوشالی و اتوریته کاذب رژیم صهیونیستی که زمانی  ظرف سه روز ارتش های عربی را در هم می پیچید ، هم در جنوب لبنان و هم فلسطین درهم بشکنند و دیگر این ببر کاغذی چنگ و دندانی ندارد.

وی افزود : همانگونه که رهبر معظم انقلاب هم پیش بینی کرده بودند به زودی شاهد فروپاشی رژیم صهیونیستی و حاکمیت ملت فلسطین خواهیم بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز