حضور چهار کاراته‌کا کرمانشاهی در لیگ جهانی

۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۹:۱۸:۵۰
کد خبر: ۷۱۴۹۳۲
حضور چهار کاراته‌کا کرمانشاهی در لیگ جهانی

به گزارش خبرگاری برنا؛ چهار کاراته‌کا کرمانشاهی در پنجمین دوره رقابت‌های لیگ جهانی که به میزبانی ترکیه برگزار شود، حضور دارند.

ناصر محمدصالحی رئیس هیأت کاراته استان کرمانشاه با بیان مطلب بالا، افزود: محدثه آقایی در بخش بانوان و سعید احمدی، هامون درفشی‌پور و مهدی خدابخشی چهار کاراته‌کا کرمانشاهی هستند که مجوز حضور در لیگ جهانی را بدست آورده‌اند.

وی ادامه داد: آقایی در وزن 68+ کیلوگرم برای تیم بانوان ایران و احمدی و درفشی پور در وزن 67- کیلوگرم و خدابخشی همدر وزن 87- کیلوگرم برای تیم آقایان ایران به میدان خواهند رفت.

رئیس هیأت کاراته استان کرمانشاه گفت: رقابت‌های لیگ جهانی کاراته از روز جمعه هفته جاری (18 خرداد) در شهر استانبول شروع می‌شود و این رقابت‌ها به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

صالحی ادامه داد: 19 ورزشکار بانو و آقا از کشورمان در این تورنمنت حشرکت کرد‌‌ه‌اند و ملی‌پوشان ایران دیروز عصر تهران را به مقصد استانبول ترک کردند.

وی  به آمادگی  ملی‌پوشان کرمانشاهی اشاره کرد و افزود: با توجه به اضافه شدن رشته کاراته به مسابقات المپیک و تأثیر مستقیمی که امتیازهای لیگ جهانی در کسب سهمیه ورزشکاران دارد در هر دوره بهترین‌های کاراته جهان شرکت می‌کنند.

محمدصالحی ادامه داد: با این حال هر چهار کاراته‌کا کرمانشاهی حاضر در این مسابقات توان کسب مدال دارند و  این توانایی را هم دارند که روی یکی از سکوهای قهرمانی قرار گیرند و  امتیاز رنگینگ المپیکی خود را افرایش دهند.

وی افزود: از آن جایی هم که لیگ جهانی با حضور کاراته‌کاهایی که در جمع 100 تن برتر رنکینگ فدراسیون جهانی حضور دارند برگزار می‌شود، حتماً سطح مسابقات بالاست.

رئیس هیأت کاراته استان کرمانشاه گفت:  کاراته‌کاهای ژاپن، سوئد، استرالیا، فرانسه و هلند از مهم‌ترین حریفان ورزشکاران کرمانشاهی حاضر در لیگ جهانی هستند.

گفتنی است که  607 ورزشکار بانو و آقا از 63 کشور جهان در پنجمین مرحله رقابت‌های لیگ جهانی کاراته به به مدت سه روز در کشور ترکیه رقابت خواهند کرد و مراحل قبلی لیگ جهانی در سال 2018 به ترتیب در پاریس فرانسه، دبی امارات، روتردام هلند و رباط مراکش انجام شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز