جوانان و ورزشکاران البرز همواره پاسدار آرمانهای قدس شریف خواهند بود

۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۰۹:۴۱:۱۹
کد خبر: ۷۱۵۱۸۸
جوانان و ورزشکاران البرز همواره پاسدار آرمانهای قدس شریف خواهند بود
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس تاکید کرد و گفت:‌جوانان و ورزشکاران البرز همواره پاسدار آرمانهای قدس شریف خواهند بود.

 

 
به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در پیامی از جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان البرز خواست تا در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور پر رنگی داشته باشند.
 
متن این پیام به شرح ذیل می باشد:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
مَنْ اَصْبَحَ لا یَهْتَمُّ باُمورِ الْمُسْلِمینَ فَلَیْسَ بمُسْلِمٍ؛
«هر کس شب را به صبح برساند و به امور مسلمین اهتمام نورزد، مسلمان نیست».پیامبر اکرم (ص)
روز قدس میراث گرانبهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) در راه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است.
بدون تردید موضوع فلسطین یک مسأله جهانی است و آرمان قدس، بخش جدایی ناپذیر از جهان اسلام است و هر مسلمان و آزاده‌ای می بایست حمایت همه جانبه از ملت مظلوم فلسطین را برخود فرض بداند که جوانان و ورزشکاران استان البرز نیز در همین راستا همواره پاسدار آرمانهای قدس شریف خواهند بود.
امروز اقدامات شوم استکبار جهانی در انتقال سفارت خود به قدس شریف و حرکت های ددمنشانه رژیم منحوس صهیونیستی، ضرورت حضور در صحنه را دوچندان کرده است.
اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در این ماه بندگی به درگاه خداوند منان، از کلیه ی هیئت های ورزشی، سازمانهای مردم نهاد، ادارات ورزش و جوانان شهرستانها، ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان، داوران، مربیان، جوانان و ... دعوت می نمایم تا ضمن تجدید میثاق دوباره با آرمانهای والای بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی (ره) و همچنین منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راهپیمایی روز جهانی قدس همچون همیشه، حضوری پرشور، پر رنگ و حماسی داشته باشند.
امید است در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) به زودی شاهد آزادی و پاکسازی کامل قدس شریف از وجود رژیم منحوس، کودک کش و غاصب صهیونیستی باشیم.
امیر غفرانی
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز