نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

روز قدس نماد ظلم ستیزی در جهان است

۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۳:۵۲:۲۰
کد خبر: ۷۱۵۳۲۶
روز  قدس  نماد ظلم ستیزی در جهان است
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: روز جهانی قدس نماد استکبارستیزی و حمایت ملت ایران از مظلومان جهان و ارزش های والای انسانی و اسلامی است.

به گزارش برنا از اراک ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در اراک در جمع اصحاب رسانه، افزود: روز جهانی قدس یادگار گرانبها و سترگ امام راحل در بیان عمق اعتقادات ملت ایران به قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین است که به نماد ظلم ستیزی در جهان تبدیل شده است.

وی ادامه داد: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس یکبار دیگر بیداری و هوشیاری آنان را به منصه ظهور گذاشت و این اقدام شایسته بزرگترین پشتوانه نظام اسلامی است است و باید قدردان آن بود.

امام جمعه اراک گفت: حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز قدس نشان از اقتدار و عظمت نظام اسلامی دارد و مردم با حضور خود در طول 40 سال گذشته همه توطئه های دشمنان را نقش برآب کرده اند.

وی اضافه کرد: هیچ قدرتی نمی تواند با توطئه ها و دسیسه های مختلف ملت ایران را از مسیر انقلاب اسلامی خارج کند چرا که ملت انقلابی و همیشه در صحنه همواره با حضور به هنگام و معنی دار در صحنه های مختلف عشق و علاقه خود را به امام راحل، مقام معظم رهبری و ارزش های نظام اسلامی نشان داده اند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: ملت مومن و روزه دار ایران اسلامی در چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با حضور در راهپیمایی روز قدس به جهانیان نشان دادند که همچنان بر ارزش های انقلابی استوار هستند و تحریم ها و تهدید های استکبار جهانی نمی تواند بین مردم و حاکمیت فاصله ایجاد کند.

وی عنوان کرد: ملت مومن و روزه دار ایران اسلامی با حضور پر شور در راهپیمایی روز قدس به مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند که همواره حامی و پشتیبان آنان خواهند بود و از حقوقشان در مقابل استکبار جهانی و صهیونیزم بین المللی دفاع می کنند.

آیت الله دری نجف آبادی یادآوری کرد: انتقال پایتخت اسرائیل از تل آویو به قدس شریف مصداق بارز نقض حقوق بشر است و مجامع بین المللی باید به این مهم رسیدگی کند.

وی گفت: تغییر پایتخت رژیم اشغالگر اسرائیل از تل آویو به قدس شریف یکی از توطئه های آمریکا و اسرائیل در راستای تضعیف قدرت ملت فلسطین و ارزش های ناب اسلامی است که مسلمانان باید در مقابل با این توطئه وحدت و یکپارچگی پیشه کرده و اجازه چنین عملی را به دشمنان اسلام ندهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز