استاندارسمنان:

همدلی و نشاط آفرینی تنها راهکار رفع مشکلات است

۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۲:۲۷:۰۳
کد خبر: ۷۱۶۰۵۰
همدلی و نشاط آفرینی تنها راهکار رفع مشکلات است
استاندارسمنان گفت: همدلی مردم و مسوولان، نشاط آفرینی و پاشیدن بذر امید در جامعه راهکار رفع مشکلات کشور است.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ سید شهاب الدین چاوشی  گفت : دولت تدبیر و امید مشکلات کنونی جامعه را از دولت های قبل به ارث برده و بعضی از جریان های سیاسی با بزرگ نمایی مشکلات، درصدد تخریب دولت تدبیر هستند.

وی اظهار داشت: به دلیل بدعهدی کشورهای غربی، اکنون اتحاد بین جریان های سیاسی در کشور از نان شب واجب تر است و نباید بعضی از گروه های سیاسی با دامن زدن به مشکلات جزیی، زمینه سوء استفاده دشمنان را فراهم کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای افزایش اشتغال و رونق کسب و کار در استان سمنان و کشور باید آحاد جامعه و مسوولان با یکدیگر متحد باشند.

چاوشی تصریح کرد: بسیاری از مشکلات اقتصادی که از دولت قبل به دولت تدبیر و امید به ارث رسیده اکنون برطرف شده است و برای رفع مشکلات باقیمانده ،مسوولان و دستگاه های اجرایی با قدرت تلاش می کنند.

استاندار سمنان اضافه کرد: خدمت به مردم به عنوان یک اصل باید در بین همه مسوولان استان نهادینه شود و نباید ارباب رجوعی با نارضایتی از عملکرد کارکنان دولت از در نهادهای اجرایی خارج شود.

وی بیان داشت: دولت تدبیر و امید همیشه از نقد منصفانه استقبال می کند و این دولت با اتکا به رای حداکثری مردم با تلاش مسوولان و لطف خدواند مشکلات کشور را برطرف خواهد کرد.

استان سمنان بیش از 700 هزار نفر جمعیت دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز