خراسان رضوی میزبان مسابقات بدمینتون باشگاه‌های دسته دو کشور

۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۲:۵۳:۳۸
کد خبر: ۷۱۶۰۷۷
خراسان رضوی میزبان مسابقات بدمینتون باشگاه‌های دسته دو کشور
رئیس هیئت بدمینتون خراسان رضوی از میزبانی نیشابور در مسابقات باشگاه های دسته دو کشور خبرداد.

حسین رضوی در گفتگو با خبرنگار برنا در مشهد اظهار کرد: از ۳۰ خرداد تا یک تیر ماه سال جاری مسابقات باشگاه های دسته کشور به میزبانی خراسان رضوی، در نیشابور برگزار می‌شود.

وی افزود: ما به در خواست میزبانی مسابقات نونهالان قهرمانی کشور را به فدراسیون ارسال کردیم اما هنوز تایید نهایی نشده است امیدوارم با موافقت این موضوع بتوانیم این مسابقات را برگزار کنیم و باعث ایجاد انگیزه و ترغیب خانواده ها جهت حضور فرزندانشان به ورزش شویم.

رئیس هیئت بدمینتون خراسان رضوی تصریح کرد: در مرداد ماه مسابقات نو نهالان در بخش پسران و در خرداد ماه مسابقات را در بخش دختران برگزار کردیم و از میان این شرکت کنندگان تیم منتخب استان را تشکیل دادیم.

رضوی عنوان کرد: چندسالی است که با برون سپاری در رده سنی نونهالان با کمک بخش خصوصی فعالیت های خوبی صورت گرفته است، بیشترین تمرکزمان در این رده بوده تا بتوانیم ورزشکاران مستعد را پرورش دهیم و امیدواریم به زودی در تیم ملی نماینده ای شایسته داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: دو بانو از استان جزو ۱۶ نفر برتر رنکینگ کشوری قرار گرفتند و اردیبهشت ماه در مسابقات ۱۶ نفر اول کشور که به میزبانی سمنان برگزار حضور داشتند.

رئیس هیئت بدمینتون استان درخصوص وضعیت شهرستان های استان گفت: در حال حاضر نیشابور تنها شهرستانی است که در دو بخش آقایان و بانوان فعال است، فریمان، تربت حیدریه و سبزوار در بخش آقایان، سرخس و گلبهار در بخش بانوان فعالیت دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز