۲۰ کارگاه آموزشی آسیب های اجتماعی در سال گذشته در آذربایجان غربی برگزار شده است

۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۳:۳۶:۱۰
کد خبر: ۷۱۶۱۰۸
۲۰ کارگاه آموزشی آسیب های اجتماعی در سال گذشته در آذربایجان غربی برگزار شده است
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: ۲۰ کارگاه آموزشی آسیب های اجتماعی طی سال ۹۶ در استان برگزار شده است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی سوق دادن جوانان به ورزش را یکی از راه های کاهش آسیب های اجتماعی بیان کرد.

محمدحسین حسنی با اشاره به مشارکت سازمان های مردم نهاد در بحث فرهنگ سازی و کاهش آسیب های اجتماعی گفت: ورزش و جوانان برای کاهش آسیب های اجتماعی بخصوص بحث اعتیاد به مواد مخدرجوانان ، با صدور مجوز برای سازمان های مردم نهاد قدمی بزرگ برای رفع این مشکل برداشته و سازمان های مردم نهاد نیز مشارکت اجتماعی مناسبی در این زمینه داشته اند.

وی ادامه داد: اکثر سمن های استان که در اساسنامه خود نیز بحث مشارکت در کنترل آسیب های اجتماعی و بویژه موادمخدر اشاره کرده اند در سال گذشته بالغ بر ۲۰ کارگاه آموزشی با این موضوع برگزار کرده اند و تلاش خواهد شد امسال نیز برگزاری این کارگاه ها و دوره های آموزشی تداوم یابد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی افزود: اداره کل ورزش و جوانان نیز با توجه به هدف فرهنگی خود چه بصورت حمایت از طرح های سمن ها و مشارکت در برنامه های آنها و چه بصورت برگزاری طرح های وزارتی برای کاهش آسیب های اجتماعی تلاش می کند.

وی در پایان اظهار کرد: معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل نیز توجه به سلامت جوانان و ورزشکاران و همچنین کاهش و ریشه کن کردن بلای خانمان سوز اعتیاد به موادمخدر در بین اقشار مختلف مردم بویژه جوانان را بعنوان یکی از اولویت ها مدنظر دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز