صبوریان:

بانوان و شهرستان‌ها بیشترین اولویت را دارند

۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۰:۲۱:۰۰
کد خبر: ۷۱۶۳۹۰
بانوان و شهرستان‌ها بیشترین اولویت را دارند
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: هیئت‌های ورزشی باید در تمامی برنامه‌های خود بانوان و شهرستان‌ها را به صورت ویژه ببینند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، کوروش صبوریان در مجمع انتخاب رئیس هیئت نجات غریق و غواصی خراسان رضوی با اشاره بر فعالیت پارک‌های آبی و مجموعه‌های اقامتی دارای استخر متعدد در شهر مشهد، اظهار کرد: در مشهد گستردگی کار در حوزه نجات غریق و رعایت و نظارت بر استاندارد‌ها بسیار وسیع است و درصورت هر اشتباهی ممکن است سلامت و جان یک انسان به خطر بی افتد.

وی  ادامه داد: شرایط و زیر ساخت خوبی در حوزه ورزش‌های آبی در خراسان رضوی و در زمینه قهرمانی هم تیم‌های شنای ما می‌توانند از توان ناجیان استفاده کنند. از تمامی هیئت های ورزشی می‌خواهم برای جذب آورده‌های مالی از بخش خصوصی تلاش کنند زیرا شرایط به گونه ای نیست که بشود با بودجه های دولتی کار چندانی انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان‌ها و بانوان برای ما بیشترین اهمیت را دارند این دو موضوع در بسیاری از رشته‌ها محروم هستند و باید برای کمک به این رشته به فکر اقداماتی کاربردی و اجرایی بود.

صبوریان در پایان عنوان کرد: زیرساخت‌ها و امکانات مورد نیاز هیئت نجات غریق هم اکنون فراهم است و با توجه به حوزه فعالیت این بخش ما سایر نیاز‌ها را فراهم خواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز