یک گلستانی سرمربی تیم راگبی زنان ایران

۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۵:۴۶:۰۱
کد خبر: ۷۱۶۶۴۵
یک گلستانی سرمربی تیم راگبی زنان ایران
رییس هیات انجمن های ورزشی گلستان از انتخاب مسئول انجمن و مربی تیم راگبی این استان به عنوان سرمربی تیم ملی راگبی زنان ایران خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از  استان گلستان ، منصور دمیرچی  گفت : 'نازنین حسینی' از سوی هیات مدیره فدراسیون و با نظر مجموعه مدیریتی کمیته راگبی کشور به پیشنهاد رییس این کمیته سرمربی تیم ملی شده است.
وی تصریح کرد: حسینی پیش از این بازیکن تیم راگبی زنان گلستان و مربی این تیم بوده و نیز سابقه هدایت تیم ملی راگبی زیر 17 سال زنان ایران را در کارنامه دارد.
به گفته وی؛ تیم ملی راگبی هفت نفره زنان ایران خود را برای حضور در رقابت های آسیایی آماده می کند.
رقابت های راگبی هفت نفره آسیا آبان امسال در کشور برونئی برگزار خواهد شد و به گفته دمیرچی؛ با توجه به انتخاب سرمربی این تیم از گلستان، برگزاری یک یا 2 مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی در این استان دور از انتظار نیست.
راگبی گلستان از سال 83 فعالیت خود را در قالب هیات 'بیس بال، سافت بال، کریکت و راگبی' در 2 بخش مردان و زنان آغاز کرد که پس از درخشش در سال های ابتدایی در رقابت های مختلف کشوری به ویژه در بخش زنان، دچار وقفه ای چند ساله شد، حدود چهار سال پیش فعالیت این رشته دوباره در قالب کمیته راگبی زیر نظر مجموعه هیات انجمن های ورزشی استان گلستان شروع شد.
راگبی به صورت 15 و 7 نفره به ترتیب در وقت های 40 دقیقه ای و 7 دقیقه ای برگزار می شود که در ایران در بخش مردان بیشتر به صورت 15 نفره و در بخش زنان هفت نفره است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز