مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه:

اجرای طرح تابستانه امداد و نجات در استان کرمانشاه

۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۱:۴۲:۴۹
کد خبر: ۷۱۷۳۸۳
اجرای طرح تابستانه امداد و نجات در استان کرمانشاه
طرح تابستانه امداد و نجات در استان کرمانشاه از اول تیرماه همزمان با سراسر کشور تا پایان شهریورماه اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در نشست خبری با اصحاب به اجرای طرح همای رحمت در طول ماه مبارک رمضان، اشاره کرد و گفت:  امسال نیز طرح همای رحمت به همت خیرین و امدادرسان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در سراسر استان در ماه رمضان، ماه مهمانی خدا برگزار شد.

محمد رضا امیریان افزود: در ماه مبارک رمضان تقریبا ۱۵۰۰سبد غذایی به ارزش ۱۳۰ میلیون تومان که توسط خیرین تهیه شده بود بین نیازمندان استان کرمانشاه توزیع شده است.

وی از اجرای طرح تابستانه در استان همزمان با سراسر کشورخبر داد و افزود: در استان کرمانشاه این طرح امداد و نجات از اول تیرماه  تا پایان شهریور ماه در کلیه محورهای مواصلاتی اجرا می‌شود.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: در طرح تابستانه امسال بیش از ۲۰ پایگاه ثابت و سیارکلیه محورهای مواصلاتی را تحت پوشش قرار خواهند داد.

امیریان ادامه داد: متاسفانه سال گذشته طی مدت تابستان بیش از ۴۰ هزار نفردر تصادفات جاده‌ای جان خودو سرنشینان خودرو را از دست داده‌‌اندکه روزانه بیش از ۴۰ نفر را  شامل می‌شود.

وی افزود: جمعیت هلال‌احمر استان با آمادگی کامل و استقرار ۱۰۰ خودروی امداد با ۵۰۰ نفر نیرو در کلیه شهرستان‌ها محمورهای مواصلاتی را به فواصل ۱۵ تا ۲۰ کیلومتر تحت پوشش خدمات خود قرار خواهند داد.

 مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت: در این ایام یک فروند بالگرد جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه نیز آماده امدادرسانی می‌باشد.

امیریان به امدادرسانی‌های این جمعیت طی مدت هفت ماه بعد از وقوع زلزله21 آبان 1396   اشاره کرد و افزود: از محل جمع آوری کمک‌های مردمی یک مبلغ دو میلیون تومانی جهت خرید اقلامی همچون یخچال، کولر و فرش و یک مبلغ ۳۰۰ هزار تومانی بعنوان عیدی به حساب بیش از  ۳۰ هزار تن از خانوارهای زلزله‌زده واریز شده است و در مجموع ۶۹ میلیارد تومان تاکنون به حساب این  خانوارها واریز شده و این مبلغ پنج میلیارد تومان آن بیش از مبلغ ۶۴ میلیارد تومان کمک‌های مردمی بوده است که مابقی از منابع جمعیت هلال احمر تامین شده است.

وی از برپایی بیش از ۹۴هزار تخته چادر به ارزش هر تخته ۸۵۰ هزار تومان، در مناطق زلزله‌زده خبر داد و افزود:  ۳سه مرحله توزیع خواروبار غذایی ۷۲ ساعته اولیه، یک ماهه اول و یک ماهه دوم بین زلزله‌زدگان توزیع شده است که در مجموع ۲۵۶میلیاردتومان جمعیت هلال‌احمر در زلزله کرمانشاه جهت تهیه اقلام ضروری از قبیل برنج، کنسرو، پتو، چراغ و ... هزینه کرده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در پاسخ به خبرنگار برنا گفت: به منظور تقسیم عادلانه بین زلزله‌زدگان با توجه به پنج هزار اسامی تکراری مالکین در مناطق زلزله اشخاص مالک از یک سهم و مستجرین هم از سهم ارزاق برابر مالکین برخوردار شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز