فرماندارنظرآباد در گفتگو با برنا خبر داد:

خانه جوان در شهرستان نظرآباد راه اندازی می شود/ احداث مجتمع ورزشی کارگری در نظرآباد

۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۰:۴۴:۳۰
کد خبر: ۷۱۸۵۹۴
خانه جوان در شهرستان نظرآباد راه اندازی می شود/ احداث مجتمع ورزشی کارگری در نظرآباد
فرماندار شهرستان نظرآباد بر ضرورت احداث خانه جوان در این شهرستان تاکید کرد و گفت: شهرداری نظرآباد نسبت به تامین و واگذاری زمین با کاربری فرهنگی در شهرک فرهنگیان اقدام خواهد کرد و اداره کل ورزش و جوانان نیز باید اعتبار ساخت را دربرنامه های خود قرار دهد.

‍محمدرضا فلاح نژاد در گفتگو با خبرنگار برنا با اعلام این خبر گفت: خانه جوان در شهرستان، باید احداث شود؛ به همین منظور نیز مقرر شده است تا شهرداری نظرآباد نسبت به تامین و واگذاری زمین باکاربری فرهنگی در شهرک فرهنگیان اقدام کند و اداره ورزش و جوانان نیز به محض واگذاری زمین  باید پیگیراعتبار ساخت و تجهیز خانه جوان در این نظرآباد باشد.

وی در ادامه با تاکید بر ایجاد زیرساخت ها در این  شهرستان افزود: مسئولان در مرکزاستان، قول مساعد داده اند تا در جذب وهزینه اعتبارات ملی شهرستان نظراباد را نیز در اولویت قرار دهند.

فلاح نژاد گفت: در این راه تهیه زمین مناسب توسط شهرداری، مسکن وشهرسازی وبعضا خیرین می تواند از برگشت اعتبارات جلوگیری نماید.

وی بیان کرد: واگذاری زمین معوض برای طرح توسعه بیمارستان امام حسن مجتبی، ساخت ساختمان اورژانس۱۱۵ در دو منطقه بلوار خلیج فارس و مسکن مهر شهرستان و همچنین ایجاد پایگاه بهداشتی در مناطق سیدجمال الدین، صالح آباد و چهل دستگاه نیز مورد موافقت شهرداری نظراباد واداره مسکن وشهرسازی قرارگرفته است.

فلاح نژاد گفت: بزودی زمین مناسب جهت ساخت مجتمع ورزشی کارگری توسط مدیریت شهرصنعتی سپهر در اختیار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قرار خواهد گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز