استاندار مرکزی:

سپک تاکرا از رشته های افتخار آمیز استان محسوب می شود

۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۱:۵۳:۴۲
کد خبر: ۷۱۸۶۵۰
استاندار مرکزی گفت: سپک تاکرا از رشته های موفق و مدال آور استان و کشور است.

سید علی آقازاده با حضور در محل اردو تیم ملی سپک تاکرا جمهوری اسلامی ایران در اراک، افزود: سپک تاکرا از رشته های افتخار آمیز استان محسوب می شود و همواره در مسابقات درخشش داشته که امید است با حضور پرقدرت و انگیزه بالای در بازی های آسیایی از نام ایران به خوبی دفاع کند.
وی ادامه داد: استانداری و مجموعه امکانات در استان مرکزی با تمام توان در کنار ورزشکاران و قهرمانان قرار دارند.
استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: برگزاری اردوی تیم ملی سپک تاکرا در اراک از افتخارات استاناست و امید می رود برای افزایش روحیه قهرمانی در بین ورزشکاران زمینه برگزاری این اردوها در شهرهای مختلف استان فراهم شود.
در این دیدار محمد مرادی رئیس اداره ورزش و جوانان اراک و مدیر تیم های ملی سپک تاکرای جمهوری اسلامی ایران گزارشی از روند برگزاری اردو های تیم ملی سپک تاکرا ارائه کرد.
بازی‌های آسیایی سپک‌تاکرا هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود و کشور اندونزی امسال میزبانی این رقابت‌ها را بر عهده گرفته است.
اردوی تیم ملی سپک‌تاکرای ایران برای حضوری پرقدرت در این دوره از مسابقات به مدت یک ماه در اراک برگزار شده است.
مرحله نخست اردوی آماده سازی تیم سپک تاکرا جمهوری اسلامی ایران با حضور 21 ورزشکار برگزار شد و پس از آزمون‌های لازم 18 ورزشکار از استان‌های مرکزی، گیلان، زنجان، کرمانشاه، قزوین به مرحله دوم این اردو دعوت شدند و استان مرکزی با 6 بازیکن بیشترین ورزشکار را در اردو دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز