استاندار کرمانشاه:

بندر خشک پروژه بزرگ در دست اقدام استان کرمانشاه است

۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۱:۰۶:۱۲
کد خبر: ۷۱۸۹۴۱
بندر خشک پروژه بزرگ در دست اقدام استان کرمانشاه است
ایجاد بندر خشک در کرمانشاه یک پروژه بزرگ در دست اقدام است و سرمایه‌گذار نیز برای این پروژه مهم اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ هوشنگ بازوند مدیریت ارشد استان کرمانشاه در نشست شورای برنامه‌ریزی استان در سالن جلسات تدبیر استانداری اظهارداشت: فرمانداران بایستی به اشتغال و طرح‌هایی که زمینه اشتغال‌زایی دارند توجه بیشتری داشته باشند.

photo_۲۰۱-۱۴

 وی افزود: این ظلم است اگر ساکنان روستایی نتواند از شبکه‌های داخلی صدا و سیمای استان استفاده کنند و از این شبکه محروم باشد، طبیعتً به سمت شبکه‌های ماهواره‌ای می‌رود.

استاندار کرمانشاه به پروژه‌های نیمه کاره در این استان اشاره کرد و گفت: دستگاه‌ها می‌توانند پروژه‌های جدید داشته باشند، اما پروژه‌های نیمه کاره در اولویت کاری باشد.

بازوند در این نشست درباره کلان شهر شدن شهر کرمانشاه گفت: برای کلان شهر شدن هشت شاخص لازم است که کرمانشاه اغلب آنها را دارد و برای موضوع جمعیت هم در حال رایزنی با وزارت کشور هستیم که امید وارم مشکلات کلانشهر شدن شهر کرمانشاه حل شود.

استاندار با توجه به وضعیت نامناسب فاضلاب شهر کرمانشاه که در نشست مطرح شد، گفت: بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب هنوز فاضلاب کرمانشاه به قره‌سو می‌ریزد، و این جای تأسف دارد برای این موضوع ۹۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که بایستی هرچه سریع‌تر وضعیت آب و فاضلاب شهری کرمانشاه پیگیری شود.

بازوند ادامه داد: موضوع آبشورانبه عنوان یک مطالبه عمومی است که با پیگیری صورت گرفته در اسفند پارسال  برای ساماندهی ۲.۵ کیلومتر از آن که مشکل تخریب داشت با اعتبار  ۵۸ میلیارد تومان پیمانکار در نظر گرفته‌ایم.

وی با توجه به مسائل مطرح شده در  این نشست افزود:  بحث گردشگری استان کرمانشاه ظرفیت‌های بزرگی دارد به ویژه در اورامانات که فرمانداران باید این موضوع را با جدیت پی‌گیری کنند.

بازوند به برقراری کمیته پیگیری پروژه‌ها تاکیدکرد و گفت: چند پروژه بزرگ از جمله پروژه‌های قره‌سو، آبشوران و تله کابین را در این کمیته تعیین تکلیف می‌کنیم.

وی افزود: وجود بندر خشک  در کرمانشاه به عنوان  پروژه بزرگ در دست اقدام است که جمع‌بندی مشاور در این مورد رو به پایان است و سرمایه‌گذار هم برای این پروژه اعلام آمادگی کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز