مدیر کل جدید تامین اجتماعی لرستان:

به دنبال تغییر، تحول و توسعه در فعالیت های این مجموعه هستیم

۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۳:۰۴:۳۲
کد خبر: ۷۱۹۱۷۴
به دنبال تغییر، تحول و توسعه در فعالیت های این مجموعه هستیم
علی جهانی گفت: نگاه ویژه ما در سازمان تامین اجتماعی خدمت گزاری است و به دنبال تغییر، تحول و توسعه در فعالیت های این مجموعه هستیم.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ جهانی در مراسم تکریم مدیر قبلی و معارفه مدیر جدید تامین اجتماعی استان  با بیان اینکه ایجاد تغییر و تحول ، زمینه ساز مسئولیت پذیری و تعهد می شود و این تعهد و مسئولیت پذیری نیز به نوبه خود زمینه ساز پویایی،بیداری و تحرک در سازمان می شود اظهار کرد: تغییر و تحول باید زمینه ساز توسعه شود و در این راستا نیز تاکید ما بر خدمت رسانی، ارتقا کیفیت، پاسخگویی و تعالی سازمانی است.

وی افزود: ما در اداره کل تامین اجتماعی استان از شاخص های سازمانی تبعیت می کنیم تا سازمان نقش پررنگ تری در جامعه مخاطب ما داشته باشد.

جهانی تصریح کرد: ما معتقدیم که فقط یک سوم جامعه ما تحت پوشش تامین اجتماعی نیست بلکه ما با تمام تشکل های طبقات فنی تخصصی، کارگری و ...تعامل داریم.

وی خاطر نشان کرد: ما به دنبال این هستیم که با توسعه پوشش بیمه ای در تمام عناصر جامعه نقش خود و البته خدمت گزاری در جامعه را تقویت کنیم.و همچنین به صورت فراجناحی فعالیت خواهیم کرد و اقدامات ما به دور ازهرگونه سطح بندی خواهد بود.

جهانی بیان کرد: وظیفه ما خدمت رسانی به همه اعضای جامعه و طبقات اجتماعی است و شرکای ما نقش مهمی در سازمان ما و فعالیت های ما خواهند داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز