نشست حوزه جوانان با رئیس مرکز پارک علم و فناوری استان اردبیل

از ایده های برتر در حوزه ورزش وجوانان اردبیل حمایت می شود

۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۸:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۱۹۴۱۵
از ایده های برتر در حوزه ورزش وجوانان اردبیل حمایت می شود
با موافقت و حمایت مرکز پارک علم و فناوری استان اردبیل از ایده های برتر در حوزه ورزش وجوانان که به کسب وکار و تولید محصول شود، 50 میلیون ریال حمایت خواهد شد.

به گزارش برنا،شهرام فکری معاون فرهنگی و امور جوانان به همراه سید خلیل حسینی رئیس گروه مشارکت های اجتماعی و فرزانه آزاد مسئول طرح های ملی در حوزه جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل در دیدار با محسن دیندار رئیس مرکز پارک علم و فناوری استان اردبیل در خصوص برگزاری کارگاه های کسب و کار و ایده های برتر دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار رئیس مرکز پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: این مرکز در جهت ایده های برتری که منجر به تولید محصول در حوزه ورزش وجوانان شود تا سقف 50 میلیون ریال کمک بلاعوض خواهد کرد.
دیندار افزود: با توجه به راکد ماندن کسب و کار و تولید لوازم ورزشی در استان این مرکز جهت حمایت از ایده های برتر و تولید و فروش محصولات ورزشی می تواند کمک شایانی به حوزه ورزش وجوانان بکند.
معاونت فرهنگی و امور جوانان استان اردبیل نیز در خصوص راه اندازی این مرکز گفت: با حمایت مدیر کل ورزش وجوانان و حمایت ازکسب و کار در حوزه ورزش وجوانان، مرکز ایده های برتر و حمایت از این ایده ها در معاونت جوانان راه اندازی خواهد شد.که این امر می تواند به کسب و کار و تولید محصول و حتی فروش این محصولات در حوزه ورزش وبه خصوص جوانان کمک شایانی کند.
در نهایت طرفین با برگزاری گفتمان های کسب و کار در حوزه ورزش وجوانان، برگزاری کارگاه های آموزشی با ظرفیت هیئت های ورزشی و سازمانهای مردم نهاد ، تشکیل کمیته راهبردی و برگزاری 3 استارتاپ "ایده های برتر" درحوزه ورزش وجوانان در طول سال به توافق رسیدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز