نوید روزهای خوبِ صنعت کمباین از سوی استاندار مرکزی؛

افزایش ۱۰۰ درصدی تولید کمباین در اراک هدفگذاری شد

۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۱:۵۵:۰۴
کد خبر: ۷۱۹۶۱۵
افزایش ۱۰۰ درصدی تولید کمباین در اراک هدفگذاری شد
استاندار مرکزی گفت: ٨٠ دستگاه کمباین طی ٢ ماه گذشته به فروش رسید و تلاش می شود تا پایان ٩٧ تولیدات کمباین سازی استان ١٠٠ درصد رشد داشته باشد .

به گزارش برنا از اراک، سید علی آقازاده روز سه شنبه در جریان بازدید از خطوط تولید شرکت کمباین سازی ایران با بیان اینکه کارخانه کمباین با تولید روزانه یک دستگاه کمباین به چرخه تولید بازگشته است، افزود: طبق تصمیمات اتخاذ شده تصمیم بر این است در ٩ ماه باقی مانده تا پایان سال تولید کمباین در کارخانه به روزانه ٢ دستگاه افزایش و تولید حدود ٧٠٠ دستگاه در سال تحقق یابد.

استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در واحدهای تولیدی و صنعتی کشور و استان از جمله شرکت کمباین سازی ایران ثمر بخش است و از نتایج آن فروش ٨٠٠ دستگاه کمباین بوده که ظرف مدت 2 ماه گذشته برای این شرکت رخ داده است.

آقازاده یاد آور شد: هشت هزار دستگاه کمباین فرسوده در سطح کشور وجود دارد که جایگزینی این دستگاه ها با حمایت های دولت موجب افزایش تولید و رونق اقتصادی برای شرکت کمباین سازی ایران می شود.

وی افزود: متاسفانه سالانه به دلیل فرسودگی کمباین های موجود در کشور بیش از ٨٠٠ هزار تن گندم هدر می رود و قطعا با نوسازی این ناوگان ٨٠٠ هزار تن گندم به چرخه تولید باز می گردد که در جهت افزایش بهره وری موثر خواهد بود .

استاندار مرکزی اظهار کرد: خوشبختانه کارخانه کمباین سازی با حمایت های استان و تیم مدیریتی شرکت تاکنون عملکرد خوبی داشته و درآمد قابل قبولی کسب کرده است، این شرکت تمامی تولیدات خود را به فروش رسانده است و امید است تا پایان سال ٩٧ تولیدات این کارخانه به ١٠٠ درصد رشد برسد و شاهد فعالیت موثر در یکی از کارخانه های قدیمی، اما با بازدهی بالای استان باشیم .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز