فرهنگسازی جامعه ورزشی برای پاک سازی شهرها اهمیت دارد

۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۴:۳۸:۵۷
کد خبر: ۷۱۹۷۴۵
فرهنگسازی جامعه ورزشی برای پاک سازی شهرها اهمیت دارد
رییس هیات کشتی استان البرز با دعوت اقشار مختلف برای حضور در طرح پاکداشت طبیعت گفت: فرهنگسازی جامعه ورزشی برای پاک سازی شهرها اهمیت دارد.

حمید یاری در گفتگو با خبرنگار برنا با بیان اینکه ورزشکاران و اهالی تاثیر گذار ورزش در حوزه محیط زیست ورود جدی کنند، اظهار داشت: با توجه به تخریب‌های که حوزه محیط زیست در دهه‌های اخیر وارد شده است باید محیط زیست را بخش غیر قابل منفک جامعه دانست.

رئیس هیئت کشتی استان البرز با تاکید بر اینکه فرهنگ سازی جامعه ورزشی و جوان کشور و استان البرز برای پاک سازی شهرها اهمیت دارد، افزود: کرج دچار برخی مخاطرات محیط زیستی است که بیشتر جنبه‌های انسانی دارد.

وی با اشاره به اینکه طرح محیط زیست پاک، شهر مطلوب در کرج باید رونق پیدا کند تا چهره شهر کرج به مطلوب شود، گفت: توسعه شهرسازی کرج منوط به محیط زیست سالم است که به رونق هر چه بیشتر استان البرز کمک می‌کند.

یاری با بیان اینکه طرح پاکداشت طبیعت به رونق گردشگری و توسعه فضای زیبا استان البرز کمک می‌کند، اضافه کرد: امروز در دنیایی مدرن معیار توسعه شهری بر اساس شاخص‌های محیط زیستی سنجیده می‌شود که نشان دهنده اهمیت محیط زیست سالم است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز