استاندار کرمانشاه:

مردم به نوعی صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند

۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۸:۲۳:۱۸
کد خبر: ۷۲۰۳۷۱
مردم به نوعی صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری برنا؛ هوشنگ بازونداستاندار کرمانشاه در شورای اداری استان  کرمانشاه که با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در سالن جلسات شهدای دولت استانداری تشکیل شد، اظهار داشت:  ضرورت دارد خدمات ۴۰ ساله انقلاب را به نسل جوان به خصوص دهه هفتادی‌ها امروز منتقل کنیم.

وی افزود: همه مدیران بایستی تلاش کنند خدمات ۴۰ ساله انقلاب را به نسل جوان انتقال دهند و در این راستا در ماه‌های اخیر کمیته‌ای تشکیل خواهد شد تابتوانیم خدمات نظام را چه در برش ملی و چه در برش استانی احصاء کنیم و به صورت جزوه و کتاب در اختیار عموم مردم قرار دهیم و خدمات را در کشور نیز مطرح کنیم.

استاندار کرمانشاه گفت: مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و از انقلاب خودشان دفاع خواهند کرد و هرجا خطری احساس کنند پای کار می‌آیند، افرادی که تا ساعت دو شب در صف رای دادن هستند، به راهپیمایی روز قدس با  زبان روزه می‌روند و در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت میکنند، در حقیقت مردم  در تعیین آینده و سرنوشت  خود مشارکت دارند و این نشان دهنده آن است که ملت به آینده امیدوار است.

بازو ند ادامه داد: وقتی که امام (ره) در همه پرسی نظام جمهوری اسلامی رای مردم را مهم می‌داند،  نشان می‌دهد که این نظام به رای مردم ارج می‌نهد، و بسیج مردم، بسیج سازندگی و تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی که امام راحل دستور تشکیل آنها را داد اقدامات بسیار مهمی در حوزه اجتماعی کشورمان بوده است.

مدیر ارشد استان کرمانشاه  گفت: ملتی که روزی برای سیم خاردار عاجز بود به لطف خدا و همت مردمش امروز یکی از پرقدرترین سیستم‌های موشکی، سدهای عظیم و ...را دارد که دشمن را در این مورد عصبانی و نا راحت کرده است.

بازوند با اشاره به احیاء فرهنگ خودباوری در نظام جمهوری اسلامی ایران گفت:  در سیستم‌های نظامی، اقتصادی و عمرانی صورت گرفته در کشورمان و  فناوری هسته ای یک خودباوری بود که در مردم ایجاد شد و امروز حرفها برای گفتن در این خصوص داریم.

وی افزود: احیاء فرهنگ ایثار و شهادت که از عاشورای حسینی سرچشمه گرفته است  توانسته پیروزی ۸ سال دفاع مقدس را رقم بزند و تهدیدها را نیز به فرصت تبدیل کند.

استاندار کرمانشاه با توجه به محرومین و رفع محرومیت‌زدایی که یکی از یادگارهای نظام جمهوری اسلامی و امام خمینی (ره) از دیگر اقدامات ۴۰ساله انقلاب دانست و گفت: بلافاصله پس از انقلاب امام  خمینی(ره) دستور تشکیل کمیته امداد را دادند و  خدمات در مناطق محروم  تا کنون هیچ‌گاه فراموش نشده و نمی‌شود.

بازوند ادامه داد: در سیاست‌های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری نیز به محرومیت‌زدایی در کشور تاکید شده است.

وی افزود:جمهوری اسلامی دنبال ویترین‌سازی نیست،  امروز دسترسی روستاها به جاده، آب، برق و مطالبه اینترنت نشان از پیشرفت عمیقی است که در ایران وجود دارد.

بازوند ادامه داد: توسعه  در کشور باید همه جانبه و توام با عدالت اجتماعی باشد،  که یکی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی نیز همین است.

استاندار کرمانشاه به پیشرفت‌های چشمگیر در کشور اشاره کرد و گفت: پیشرفت در بحث قطار شهری، تونل سازی و صدها کار عمرانی دیگر در کشور کارهایی مهمی است که توسط این انقلاب صورت گرفته است و باید جوانان امروز کشور از این کارها آگاه باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز