رئیس دانشگاه لرستان:

تاثیر پروژه‌های دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی در تقویت مهارت‌آفرینی

۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۴:۴۳:۵۶
کد خبر: ۷۲۰۵۵۸
تاثیر پروژه‌های دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی در تقویت مهارت‌آفرینی
خسرو عزیزی گفت: افتتاح پروژه‌های دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی، یک گام مهم در راستای تقویت مهارت‌آفرینی است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛عزیزی در آیین افتتاح مجتمع آزمایشگاهی و مجتمع گلخانه‌ای آموزشی، تحقیقاتی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان با حضور قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شده بود ،اظهارکرد: مجتمع آزمایشگاهی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی، با اعتبار سه میلیارد و 200 میلیون تومان و مجتمع آموزشی، تحقیقاتی گلخانه‌ای با اعتبار 600 میلیون تومان به بهره‌برداری رسیدند.

وی افزود:یکی از اهداف احداث مجتمع آزمایشگاهی، این بوده است که مهارت‌آفرینی و کارهای عملی تحصیلی دانشجویان افزایش یابد و یک گام مهم در راستای کیفی‌سازی آموزش است.

عزیزی تصریح کرد:مجتمع آزمایشگاهی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان از محل تسهیلات بانکی در زیربنای 1900 مترمربع ساخته شده است.

وی ادامه داد:مجتمع آموزشی، تحقیقاتی گلخانه‌ای دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان نیز در راستای بحث چالش کم‌آبی، تغییر الگوی کشت، کشت‌های گلخانه‌ای و انجام کارهای تحقیقاتی، ایجاد شده است.

عزیزی گفت: مجتمع آموزشی، تحقیقاتی گلخانه‌ای، در زیربنای 800 مترمربع ساخته شده است.  

وی یادآورشد:خوشبختانه دانشگاه لرستان دارای هیئت علمی برجسته‌ای در زمینه‌ی انجام کارهای تحقیقاتی و پژوهشی است.

 رئیس دانشگاه لرستان بیان کرد: اعتبار مجتمع آموزشی، تحقیقاتی گلخانه‌ای، از محل صرفه‌جویی در منابع اعتباری دانشگاه تأمین شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز