استاندار کرمانشاه در روستای زلزله‌زده کوئیک:

۹۵۰۰ واحد تخریبی متعلق به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) داشته‌ایم

۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۱:۰۷:۳۸
کد خبر: ۷۲۰۷۰۴
۹۵۰۰ واحد تخریبی متعلق به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) داشته‌ایم
دولت حدود ۵ هزار و ۳۵۳ میلیارد تومان برای این امر در قالب کمک‌های بلاعوض، تسهیلات بانکی و اعتبارات عمرانی تامین اعتبار کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در مراسم افتتاح ۵۰۰ خانه احداثی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره)در مناطق روستایی زلزله‌زده گفت:  بیش از پنج هزار میلیارد تومانی برای بازسازی این مناطق از سوی دولت تامین اعتبار شده است.

photo_۲۰۱۸-۰۶-۲۱_۲۰-۲۵-۰۰

وی در مراسم افتتاح واحدهای زلزله‌زده در روستای کوئیک عزیز  در دشت سرپل‌ذهاب که با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور و جمع کثیری از مسئولین و مدیران استانی برگزار شد، اظهار داشت: امروز حدود هفت ماه و ۱۱ روز از زلزله ویرانگر در استان ما گذشته است و به لطف خداوند وکمک‌های مردم و مسئولان کار بازسازی روند خوبی داشته است.

استاندار کرمانشاه گفت: مهندس فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اولین مدیری بود که برای مشارکت در بازسازی مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه اعلام آمادگی کرد و از ۹۴هزار واحدی که در جریان زلزله تخریب شده بود و نیاز به بازسازی یا تعمیر داشت، ۹ هزار و ۵۰۰ واحد متعلق به افراد تحت پوشش کمیته امداد بود و ایشان از روز اول پای کار برای بازسازی آمدند.

بازوند ادامه داد:‌ امروز به کمک بنیاد مسکن و با تامین اعتبار از سوی دولت و منابع داخلی کمیته امداد امام خمینی(ره) امروز شاهد افتتاح ۵۰۰ واحد از منازل مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در مناطق زلزله‌زده روستایی استان  کرمانشاه هستیم.

وی افزود: دولت در باره بازسازی واحدهای تخریبی مناطق زلزله‌زده اقدامات خوبی کرده است.

بازوند گفت: دولت حدود ۵ هزار  و ۳۵۳ میلیارد تومان برای این امر در قالب کمک‌های بلاعوض، تسهیلات بانکی و اعتبارات عمرانی تامین اعتبار کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز