درخواست مهم باشگاه نساجی مازندران از هواداران

از کانال‌های غیر قانونی خارج شوید!

۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۰:۳۳:۰۵
کد خبر: ۷۲۱۵۱۳
از کانال‌های غیر قانونی خارج شوید!
باشگاه نساجی مازندران با صدور اطلاعیه‌ای از هواداران خود خواست از کانال‌های غیر قانونی که با سوءاستفاده از نام «نساجی» فعالیت می‌کنند، خارج شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران؛ در این اطلاعیه آمده است: سال گذشته و با یک همت عمومی و دست در دست هم توانستیم نساجی مازندران را پس از 24 سال به سطح اول فوتبال کشور بازگردانیم و از آن روز دریچه‌ای تازه از دنیای حرفه‌ای‌گری به روی‌مان باز شد که همتی عمومی و اتحادی همه جانبه را می‌طلبد.

حضور در لیگ برتر و رقابت‌ با تیم‌های دولتی و صنعتی که از همه لحاظ تا دندان مسلح بوده و از همه امکانات و ابزاری برخوردارند می‌طلبد که همه هواداران لااقل به صورت معنوی پشت تیم محبوب خود بوده و زمینه‌ای ایجاد کنند که نساجی مازندران بتواند در این آوردگاه مهم سربلند باشد.

رقابت با بزرگان فوتبال مستلزم هزینه‌های بسیاری است که بخشی از این هزینه‌ها باید از طریق اسپانسرها فراهم شود اما یک گسستگی سبب شده اسپانسرها تمایلی به همکاری با باشگاه نساجی مازندران نداشته باشند و آن هم وجود ده‌ها سایت، کانال تلگرامی و اینستاگرامی و ... با نام «نساجی» است.

وجود این سایت‌ها و کانال‌ها سبب شده تا امروز عقد قرارداد با اسپانسرها با مشکل مواجه باشد و به‌رغم همه تلاش‌ها و درخواست‌ها، متاسفانه عده‌ای کماکان سعی دارند با سوءاستفاده از نام «نساجی مازندران» برای خود کلاهی از این نمد بدوزند لذا از این طریق از همه هواداران باشگاه نساجی مازندران درخواست داریم به طور عملی عشق و علاقه خود به این تیم را با خروج از این کانال‌ها و صفحات مجازی نشان داده و به باشگاه نساجی مازندران کمک کنند با داشتن تنها یک کانال و صفحه مجازی و همین‌طور سایت، بخشی از هزینه‌های خود را تامین کرده و پای اسپانسرها را به این باشگاه باز کند.

بدیهی است به زودی از طریق مراجع قضایی هم پرونده‌ای در این زمینه تشکیل خواهد شد تا جلوی سوءاستفاده سوءاستفاده‌گران گرفته شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز