۴۵ درصد هزینه درمان بیماران خاص در آذربایجان غربی توسط تامین اجتماعی پرداخت می شود

۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۴:۵۴:۵۷
کد خبر: ۷۲۱۶۸۳
۴۵ درصد هزینه درمان بیماران خاص در آذربایجان غربی توسط تامین اجتماعی پرداخت می شود
مدیر درمان تامین اجتماعی آذربایجان غربی گفت: ۴۵ درصد هزینه درمان بیماران خاص در استان توسط تامین اجتماعی پرداخت می شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، صادق اسمعیل زاده، امروز(۳خرداد) در جمع خبرنگاران گفت: خرید خدمت از مراکز درمانی و ارائه درمان در واحدهای سازمان، از جمله وظایف بخش درمان تامین اجتماعی به شمار می رود.

وی با بیان این که بیمارستان امام رضا (ع) در ارومیه، واحدی است که در استان، با تجهیزات کامل، ارائه خدمت می کند افزود: یک واحد دی کلینیک در مهاباد با خدمات جراحی کوچک، سه پلی کلینیک تخصصی در ارومیه و سلماس و پنج درمانگاه تخصصی در سطح آذربایجان غربی در حال ارائه خدمت به مردم استان هستند.

اسمعیل زاده ادامه داد: توسعه بخش درمان از دیگر وظایفی است که در این سازمان مورد توجه قرار گرفته است.

این مسئول با اشاره به این که ساخت بیمارستان خوی، نهایی شده تصریح کرد: بیمارستان خوی در حال تجهیز بوده و تا چند ماه آینده شروع به کار خواهد کرد.

وی اظهار کرد: آغاز ساخت درمانگاه تخصصی سردشت و ساخت درمانگاه تخصصی در بیمارستان امام رضا (ع) ارومیه و بهره برداری از آن تا آذر ماه امسال، از دیگر پروژه های بخش درمان سازمان استان است.

اسمعیل زاده با بیان این که بیماران خاص دیالزی، ام اس و سرطانی تحت پوشش نیز از خدمات داروی تامین اجتماعی بهره مند می شوند خاطرنشان شد: باتوجه به هزینه درمان بالای این بیماران، ۴۵ درصد از هزینه داروی بیماران خاص از سوی سازمان تامین می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز