حل مشکل اعتیاد در جامعه، سایر آسیب های اجتماعی را هم کاهش خواهد داد

۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۹:۲۲:۴۵
کد خبر: ۷۲۱۸۱۱
حل مشکل اعتیاد در جامعه، سایر آسیب های اجتماعی را هم کاهش خواهد داد
‍ فرماندار نظرآباد گفت: حل مشکل اعتیاد در جامعه، موجب کاهش سایر آسیب های اجتماعی همچون طلاق، سرقت و... خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدرضا فلاح نژاد در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، با اشاره به لزوم مبارزه و پیشگیری از اعتیاد اظهار کرد: کلیه دستگاه های دولتی اعم از دهیاری ها و شهرداری ها و دبگر ادارات موظفند در راستای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر قدم برداشته و موجب نجات جامعه از این بلای خانمان سوز شوند.

وی افزود: قطع بر یقین مبارزه با مواد مخدر مبارزه با سایر آسیب های اجتماعی نظیر سرقت، طلاق و...نیز محسوب می شود چراکه اعتیاد در جامعه موجب وقوع درصد قابل توجهی از این جرایم و آسیب های اجتماعی است.

فرماندار نظرآباد در ادامه با بیان اینکه باید در تمام حوزه ها همچون درمانی، انتظامی، فرهنگی و اجتماعی مبارزه با اعتیاد در جامعه گام برداشت بیان کرد: وظیفه ملی، شرعی و دینی همه ما است که در راستای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر فعالیت ثمربخش داشته باشیم.

فلاح نژاد در ارتباط با لزوم انجام تبلیغات گسترده جهت ریشه کن نمودن معضل اعتیاد در جامعه تاکید کرد: باتوجه بر اینکه تاثیر طرح های گرافیکی و بهره گیری از ظرفیت هنرمندان بومی در این موضوع بسیار است پس در نتیجه می توان با همکاری آنان تبلیغات گسترده ای را در مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از آن در فضای مجازی و سطح شهر انجام داد تا شهروندان بیش از پیش در خصوص مبارزه با اعتیاد اطلاعات و آگاهی کسب کنند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: قطعا استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد و NGOها در این موضوع نیز می تواند بسیار مفید باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز