استاندار کرمانشاه:

ناتوانی دستگاه‌ها در جذب اعتبارات، جفا در حق مردم کرمانشاه است

۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۵۷:۵۶
کد خبر: ۷۲۲۰۲۰
ناتوانی دستگاه‌ها در جذب اعتبارات، جفا در حق مردم کرمانشاه است
نشست شورای برنامه‌ریزی استان کرمانشاه که با حضور مسئولان ذی‌ربط در سالن تدبیر استانداری تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در این نشست گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان باید اطلاعات کامل اعتبارات هزینه ای، جاری و عمرانی و همچنین بررسی تطبیقی آنها را در سطح استان ها در اختیار مدیریت ارشد استان و مدیران دستگاه های مربوطه بگذارد تا بر اساس آن برنامه ریزی و تصمیم گیری صورت گیرد.

وی افزود: کرمانشاه با مشکل بزرگی به نام بیکاری روبروست و یکی از راه‌های اشتغال‌زایی برای جوانان،  استفاده بهینه دستگاه‌ها از اعتبارات موجود است.

استاندار کرمانشاه گفت: با تلاش بسیار برای دستگاه‌های مختلف تخصیص اعتبارگرفته می‌شود ولی متاسفانه برخی از این دستگاه‌ها در جذب این اعتبارات ضعیف هستند و هنوز پیمانکاران پروژه‌هایشان را مشخص نکرده‌اند.

بازوند ادامه داد: برخی دستگاه‌ها عنوان می‌کنند هنوز با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در مورد چگونگی جذب این اعتبارات به توافق نرسیده‌اند که این عذر برای ما پذیرفته نیست و مردم نباید تاوان عدم توافق میان دستگاه‌ها را بپردازند.

وی افزود: اگر دستگاهی در جذب اعتبارات عمرانی ناتوان ظاهر شود و به هر دلیلی این اعتبارات برگشت داده شود با این کار نوعی جفا در حق مردم انجام داده است.

استاندار کرمانشاه گفت: امسال اگر دستگاهی در جذب اعتبارات عمرانی خویش ناتوان ظاهر شود  این ضعف را به وزارتخانه گزارش خواهیم داد و همکاری با آن مدیر قطع خواهد داد‌.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز