درجلسه "ستاد ترویج فرهنگ پهلوانی لرستان" ، مطرح شد؛

ترویج فرهنگ پهلوانی و زورخانه ای به فرزندان از سنین کودکی

۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۳:۰۰:۰۲
کد خبر: ۷۲۲۵۵۰
ترویج فرهنگ پهلوانی و زورخانه ای به فرزندان از سنین کودکی
در دومین جلسه ستاد ترویج فرهنگ پهلوانی لرستان بر لزوم ترویج بیشتر معنویت و نمو فرهنگ ورزش پهلوانی و زورخانه ای در جامعه تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ظهر روز سه شنبه دومین جلسه ستاد ترویج فرهنگ پهلوانی لرستان با حضور سید علی کریمی معاون ورزشی اداره کل ورزش وجوانان لرستان وغلامرضا چنگیزیان رییس هیئت پهلوانی وزورخانه ایی لرستان ومسئولین دستگاه های عضوستاد در سالن جلسات اداره کل ورزش وجوانان لرستان برگزارشد.

در این نشست برلزوم ترویج بیشتر معنویت و نمو فرهنگ ورزش پهلوانی و زورخانه ای در جامعه، لزوم برگزاری همایش ها در مکان زورخانه ها با حضور اقشار مختلف مردم، لزوم عمومی سازی بیشتر ورزش پهلوانی و زورخانه ای در جامعه توسط هیاتهای ورزشی تاکید شد.

 

همچنین اجرای ورزش در اماکن عمومی از جمله پارکها ، شناسایی مربیان ورزشی و برگزاری دوره های آموزشی برای آموزش آموزه های اخلاقی به آنها ، ترویج فرهنگ پهلوانی و زورخانه ای به فرزندان از سنین کودکی ، شرکت خانواده ها و مخصوصا بانوان در همایشهای ورزشی که برگزار می شود ، نقش صداو سیما و رسانه ها و ترویج فرهنگ پهلوانی و زورخانه ای ، برگزاری مسابقات فرهنگی در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی و زورخانه ای، دعوت از الگوها و اسطوره های ورزشی در مراسم ورزشی برای ترویج بیشتر اخلاق در ورزش ، از جمله موارد و پیشنهاداتی بود که اعضای این ستاد به آنها پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز