مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد؛

نقش مهم بسیج در عرصه ارزش آفرینی و ایجاد ارزش افزوده در صنعت گاز

۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۴:۰۰:۰۸
کد خبر: ۷۲۲۹۵۹
مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد گفت: عظیم‌ترین و ماندگارترین یادگار امام خمینی (ره) بسیج است که در طول 40 سال گذشته در تمامی عرصه های نظام حضور فعال داشته است و یکی از نقش های مهم بسیج در صنعت ایجاد ارزش افزوده و ارزش آفرینی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مهندس سید مجید منبتی در همایش سراسری فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج شرکت ملی گاز ایران در سرخس افزود: در این دوران بسیج فراز و نشیب های مختلفی را تجربه کرده و در دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی و دوران علمی حضور فعالی داشته است.

وی اضافه کرد: با توجه به فرموده امام راحل(ره) بسیجی باید در وسط میدان باشد تا فضیلت‌های اصلی انقلاب زنده بماند و بسیج باید بتواند در تمامی زمینه ها حضور داشته باشد و باید ابتکار عمل و شناخت زمان داشته باشیم و تاکیدات رهبری را سرلوحه برنامه های خود قرار دهیم.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد با بیان اینکه دشمنان امروز درصدد ضربه زدن به نظام اسلامی هستند بیان داشت: شهدای ما از جمله شهید تهرانی مقدم و احمدی روشن و سایر شهدا با روحیه جهادی و انقلابی غیر ممکن‌ها را ممکن و به انقلاب اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی اعتبار بخشیدند، احمدی روشن‌ها ثابت کردند که هرگاه به توان داخلی تکیه و به سرمایه انسانی خصوصا جوانان انقلابی اعتماد کنیم دشمن در مقابل ما زانو خواهد زد.

همچنین در ادامه این همایش فرمانده حوزه بسیج شرکت ملی گاز ایران به برنامه های سال 97 و 98 اشاره و تصریح کرد: یکی از مهمترین برنامه هایی که در دستور کار قرار گرفته بحث آموزش های ایمنی نیروهای بسیجی است و این برنامه ها برای 20 هزار بسیجی در صنعت برنامه برنامه ریزی شده است.

یدا... رحمانی تاکید کرد: اثرات نقش آفرینی بسیج در بحران های مختلف نشان از قابلیت های مختلف نیروهای بسیجی دارد و تلاش ما بر این است که با آموزش های تخصصی، آمادگی نیروها را برای مقابله با شرایط بحران افزایش دهیم.

وی خاطر نشان ساخت: صنعت گاز یک صنعت در خدمت مردم است و بسیج بازوی توانمند مدیریت است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز