رئیس هیأت اسکواش اردبیل

هیأت‌های ورزشی به سمت درآمدزایی حرکت کنند

۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۰:۰۰:۴۳
کد خبر: ۷۲۷۳۷۳
هیأت‌های ورزشی به سمت درآمدزایی حرکت کنند
رئیس هیأت اسکواش استان اردبیل گفت: هیأت‌های ورزشی باید از لحاظ عدم وابستگی به ارگان‌های دولتی و توجه به مباحث اقتصادی و درآمدزایی پیشگام شوند تا در پیاده‌سازی اهداف کلان خود به صورت مناسبی پیش‌روی داشته باشن

به گزارش برنا،علی در مجمع انتخاباتی هیأت اسکواش استان اردبیل که در سالن کنفرانس مجموعه ورزشی حسین‌ رضازاده برگزار شد، اظهار کرد: در طی سال گذشته 29 نفر از علاقه‌مندان به رشته اسکواش با حضور در کلاس‌های مربیگری موفق به اخذ مدارک مورد نظر در این رشته ورزشی شدند.

وی افزود: توسعه اسکواش اردبیل نیازمند درنظرگرفتن کورت ورزشی و دیواره تمرینی بوده و بدون توجه به زیرساخت‌های مورد نیاز نمی‌توان به موفقیت آن چنانی دست یافت.
رئیس هیأت اسکواش استان اردبیل بیان کرد: هیأت‌های شهرستانی نیازمند برخورداری از حداقل یک دیواره تمرینی مناسب بوده و بهره‌مندی از دفتر متمرکز هیأت اسکواش در مرکز استان برای پیگیری امور و ساماندهی فعالیت‌ها ضروری است.
ساجدی یادآور شد: یکی از مهمترین برنامه‌های هیأت اسکواش در طی روزهای آتی برنامه‌ریزی برای برگزاری کلاس‌های مربیگری، داوری و کارگاه‌های توجیهی خواهد بود و معتقدیم هیأت‌های ورزشی باید از لحاظ عدم وابستگی به ارگان‌های دولتی و توجه به مباحث اقتصادی و درآمدزایی پیشگام شوند تا در پیاده‌سازی اهداف کلان خود به صورت مناسبی پیش‌روی داشته باشند.
وی از علاقه مندی مناسب بانوان نسبت به اسکواش در اردبیل خبر داد و گفت: برای فعال‌سازی اسکواش در شهرستان‌ها و فراگیرشدن ورزش در بین بانوان برنامه‌های ویژه‌ای درنظر خواهیم گرفت.

رئیس هیأت اسکواش استان اردبیل ادامه داد: با توجه به شاخص‌های ارزیابی فدراسیون، همگانی کردن اسکواش را مدنظر قرار خواهیم داد و با تعامل مناسب با اصحاب رسانه و خبرنگاران در پی معرفی هر چه بیشتر این رشته مفرح ورزشی در بین اقشار مختلف مردم خواهیم بود

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز