حضور فعال پالایشگاه هاشمی نژاد در نمایشگاه ادوات و نهاده های کشاورزی تبریز؛

کود گوگرد بنتونیتی پالایشگاه گاز هاشمی نژاد محصولی متمایز در حوزه کشاورزی

۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۱:۴۲:۵۲
کد خبر: ۷۲۷۴۴۴
کود گوگرد بنتونیتی پالایشگاه گاز هاشمی نژاد محصولی متمایز در حوزه کشاورزی
با هدف معرفی محصول کود گوگرد بنتونیتی و ضرورت استفاده از محصول گوگرد در افزایش عملکرد محصولات کشاورزی، جمعی از کارشناسان شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و ادوات کشاورزی تبریز شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، این مجتمع گازی در کنار رسالت خود مبنی بر تامین گاز مشترکین شمال و شمال شرق کشور، محصولات جانبی همچون گوگرد و کود گوگرد بنتونیتی را در سبد محصولات خود قرار داده و کارکنان این مجتمع با حضور در نمایشگاه های کشاورزی ایران فرصت مطلوبی را برای کشاورزان و فعالان صنایع وابسته فراهم کردند تا سلامت و امنیت غذایی را تقدیم مردم کنند.

این خبر حاکیست، نوزدهمین نمایشگاه کشاورزی تبریز با ایجاد بستر مناسب برای معرفی شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی، تولیدات شرکت‌ها، معرفی تخصص و توانمندی‌های بخش کشاورزی، ایجاد ارتباط و تعامل دوسویه میان تولیدکنندگان، صادرکنندگان، وارد کنندگان، اتحادیه‌ها و تعاونی‌های بخش کشاورزی و همچنین ارتقاء بهره وری و لزوم توجه جدی به زیرساخت های حوزه کشاورزی برگزار شد.

شایان ذکر است: روزانه بیش از دو هزار تن گوگرد در این مجتمع تولید می‌شود که 70 درصد آن در صنایع داخلی به مصرف میرسد.

گفتنی است: دکتر شمس‌ا... ملازاده مشاور معاون وزیر جهاد کشاورزی در امر ساماندهی کود و بهبود تغذیه گیاهی در بازدید از غرفه شرکت شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، کیفیت کود بنتونیتی پالایشگاه خانگیران را بسیار عالی عنوان کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز