پس از ۱۶ سال میزبانی مسابقات آسیایی کشتی به البرز واگذار شده است

۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۶:۱۵:۴۲
کد خبر: ۷۲۷۶۵۳
پس از ۱۶ سال میزبانی مسابقات آسیایی کشتی به البرز واگذار شده است
​مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز از برگزاری مسابقات کشتی نونهالان آسیا در مردادماه سالجاری به میزبانی استان البرز خبر داد

.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات کشتی نونهالان آسیا در البرز، عصر روز گذشته باحضور غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، شمیرانی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل، کولیوند معاون توسعه امور ورزش اداره کل، نور محمدی مسئول امور استانهای فدراسیون کشتی، محبی رئیس اداره ورزش و جوانان کرج غرب، یاری رئیس هیئت کشتی استان و کارشناسان این حوزه در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان برگزار شد.

در این نشست امیر غفرانی با اشاره به حمایت اداره کل از هیئتهای ورزشی اظهار کرد: قطعا برگزاری چنین رخداد بزرگی در استان البرز از موفقیت های ورزش استان محسوب می شود و داره کل نیز در این برنامه پشتیبان هیئت خواهد بود.

وی با قدردانی از تلاش های روز افزون هیئتهای ورزشی افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان البرز نگاه ویژه ای به رشته ی کشتی دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز خاطرنشان کرد: سی و ششمین دوره مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در سال 2002 به میزبانی تهران برگزار شد و ایارن بعد از 4 سال بار دیگر میزبان این رقابتها شد که این بار بعد از 16 سال رقابتهای آسیایی کشتی نونهالان در مردادماه به میزبانی کرج برگزار می شود تا تابو عدم میزبانی از رقابتهای آسیایی شکسته شود.

وی با بیان این که " توانایی البرز در میزبانی از رویدادهای بزرگ به جامعه ورزش کشور اثبات شده است " تاکید کرد: این میزبانی یک فرصت تا علاوه بر کشتی؛ صنایع دستی، گردشگری، فرهنگ، میهمان نوازی و ... کشور و استانمان را به آسیا نشان دهیم.

اشتراک گذاری در فارس توییتر

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز