استاندار لرستان :

خدمات قابل توجه دولت تدبیر و امید در حوزه بهداشت / در شرایط بحران اقتصادی لرستان بیشتر آسیب می بیند/ لزوم نگاه عدالت محوری و توازن منطقه‌ای

۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۲:۳۱:۱۶
کد خبر: ۷۲۷۷۲۳
خدمات قابل توجه دولت تدبیر و امید در حوزه بهداشت / در شرایط بحران اقتصادی لرستان بیشتر آسیب می بیند/ لزوم نگاه عدالت محوری و توازن منطقه‌ای
" سید موسی خادمی"گفت: در دولت تدبیر و امید در حوزه ی بهداشت و درمان خدمات قابل قبولی صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ خادمی عصر روز سه شنبه  در مراسم افتتاح  بیمارستان روانپزشکی مهرخرم آباد ،اظهار کرد: وزیر بهداشت و درمان  معمار نظام جدید حوزه سلامت در کشور است و  از شاهکارهای دولت تدبیر و امید و دولت دوازدهم به حساب می‌آید.

او  افزود: در حوزه بهداشت و درمان کارهای خوب و بزرگی در کشور انجام گرفته است وامیدواریم آن‌چیزی که تابه حال مدنظر و از برنامه‌های وزیر و وزارتخانه بهداشت و درمان بوده به نتیجه رسیده باشد.

خادمی با بیان به اینکه حضور ایشان می‌تواند باعث تحول حوزه سلامت در استان شود، تصریح کرد:  در استان لرستان نیز در قالب طرح تحول سلامت خدمات زیادی صورت گرفته است اما کافی نیست و رفع محرومیت از لرستان همچنان به تلاش بیشتر نیاز داردولیکن مردم قطعاً شکرگزار این خدمات خواهند بود.

او خاطرنشان کرد: کارهای بزرگی در حوزه بهداشت استان انجام گرفته است اما به دلیل عقب‌افتادگی تاریخی در لرستان اقدامات زیادی مانده تا به نورم کشوری برسیم.

خادمی با بیان اینکه در شرایط کمبود اعتبار و بحران اقتصادی استانهای کمتر توسعه یافته بیشتر آسیب می بینند یادآورشد: در شرایطی که اوضاع اقتصادی دچار مشکل می‌شود استان‌های کمتر توسعه یافته آسیب پذیرتر هستند و این حمایت بیشتر دولت از این استانها مانند لرستان را می طلبد.

اوبا بیان اینکه خدمت به مردم محروم جزو حاکمیتی ترین کارهایی است که دولت باید انجام دهد،افزود: انتظار داریم با نگاه عدالت محوری و توازن منطقه‌ای و دیدی خاص به لرستان، شاهد اقدامات بیشتری در حوزه سلامت باشیم.

مقام عالی دولت در لرستان با بیان اینکه حضور وزیر محترم بهداشت در استان و کمک های ایشان می تواند زمینهی رشد بیشتر استان را در رفع کاستی های بهداشت و درمان فراهم کندتاکید کرد: امیدواریم که با احداث بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی جایگزین شهدای عشایر، کلنگ‌زنی بیمارستان دورود و کوهدشت به همراه حمایت وزیر و پیشنهادات جدید مالی، بتوانیم لرستان را از لحاظ سخت افزاری به نورم کشوری برسانیم.

سید موسی خادمی  گفت: اطمینان داریم که با نیت و توجه وزیر بهداشت و ابتکارات خاصی که در حوزه بهداشت دارند این مسائل حل شده و شرایط سختی که برای پروژه‌ها ممکن است ایجاد شود؛ کاهش می‌یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز