با حضور رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور

انتخابات رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اردبیل برگزار شد/طرح اجازه موتورسواری بانوان در شورای امنیت کشور

۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۲:۱۲:۱۷
کد خبر: ۷۲۹۶۵۱
انتخابات رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اردبیل برگزار شد/طرح اجازه موتورسواری بانوان در شورای امنیت کشور
مجمع انتخاباتی هیات اتومبیلرانی استان اردبیل در سالن رضا زاده اردبیل برگزار شد

به گزارش برنا،مجمع با حضور اصحاب رسانه،مدیران اداره ورزش و جوانان استان اردبیل و نمایندگان ارگانهای مربوطه برگزار گردید.

در ابتدای برنامه دو بانوی کاندیدای انتخابات برنامه های خود را بیان نمودند.<<خانم عزیزه تراز >>به عنوان رئیس فعلی هیات،رزومه ای از  خدمات انجام شده را گزارش نمود.

خانم فاطمه ولیزاده دیگر کاندیدای این انتخابات به محدودیتهای خویش اشاره نمود و از وضعیت موتورسواری بانوان و برخی محدودیتها انتقاد نمود.

وی با اشاره به رای خود در انتخابات شورای اسلامی شهر اردبیل عنوان نمود بنده به عنوان عضوی از هیات به این امر افتخار می نمایم و ریاست یا عدم ریاست برای بنده تفاوتی ندارد.

سپس اعضای حاضر به رای گیری پرداختند و خانم عزیزه تراز با 15 رای  به عنوان رییس هیات انتخاب شدند.

مدیر کل ورزش و جوانان نیز با تشکر از مدیریت مقتدر در راس فدراسیون خواستار جذب علاقه مندان به این رشته پرهیجان علی الخصوص برای جوانان شد.

آقاخانی از بخش خصوصی درخواست نمود که این رشته را یاری نمایند و در بخش توریسم و گردشگری خواستار توسعه این رشته گردید.وی موتورسواری و اتومبیل‌رانی را  دارای بیشترین علاقمند در بین جوانان دانست و افزود: اگر سرمایه گذاری مطلوبی در بحث توسعه سخت افزاری این رشته صورت گیرد بی شک شاهد رونق و رشد این رشته در استان خواهیم بود.

ایشان ضمن تبریک به خانم تراز تلاش بیشتر و جلسات مستمر با هیاتهای شهرستانها را خواستار گردید.

در پایان رییس هیات موتورسواری و اتومبیل رانی،مهندس صیدانلو نیز ضمن تشکر ار مجموعه مدیریت استان برای انتخابات مجمع در فضایی صمیمانه و دوستانه از هیاتها و باشگاهها و پیشکسوتان نیز قدردانی نمود.

ایشان از هر دو کاندیدا تشکر نمود و ریاست خانم عزیزه تراز را تبریک گفت.او از خدمات گذشته ایشان تشکر نمود و از اینکه در استان دو خانم کاندیدا شدند نشان از علاقه مندی و اهمیت این ورزش در استان اردبیل دانست.

صیدانلو توسعه رشته های موتورسواری و اتومیبل رانی را نیازمند سرمایه گذاری مطلوب و توسعه زیرساخت ها بویژه در بحث سخت افزاری دانست و متذکر شد: فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی با تمام کمبودها و سختی ها از احداث پیست‌ در استان های کشور حمایت می کند.

وی با اشاره به رسالت فدراسیون اتومبیل رانی،به رویکرد فرهنگی این رشته ورزشی اشاره نمود که غایت آن افزایش مهارت رانندگی عموم مردم می باشد.

صیدانلو با اشاره به مرکب امروزه انسانها که خودرو می باشد به حدیث پیامبر که آموزش اسب سواری را توصیه نموده بودند امروزه نیز مرکب انسانها را خودرو دانست.

ایشان به طرحی اشاره نمود که به شورای امنیت کشور ارسال شده است تا بانوان نیز بتوانند موتورسواری نمایند و در استانهای مختلف رویکرهای مختلف وجود نداشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز