نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی:

کم حاشیه کردن خدمت برای مدیران، وظیفه همه است

۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۰:۰۵:۲۴
کد خبر: ۷۲۹۶۶۹
کم حاشیه کردن خدمت برای مدیران، وظیفه همه است
بهترین و به روزترین دستگاه MRI در راه کرمانشاه است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و اورژانس استان در بحران زلزله خوش درخشیدند و تلاش مسئولین و پرسنل بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی استان به زلزله‌زدگان قابل تقدیر است.

او افزود: امروز ما  این نگرانی را  نداریم که مصدومی به دلیل نبود خدمات امدادی و پزشکی خدای ناکرده از دنیا رفته باشد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: بحران زلزله مساله ای است که شاید ۱۰۰ سال یک بار هم اتفاق نیافتد که جایی محک بخورد، اما دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه محک خورد و سربلند از این بحران بیرون آمده است، علی‌رغم تخریب دو بیمارستان شهرستان‌های اسلام‌آباد غرب و سرپل‌ذهاب، بهترین خدمات را  ارائه دادند.

مصری ادامه داد: با حضور اساتید مجرب و امکانات بهداشتی و درمانی در استان وضعیت کلی حوزه سلامت در کرمانشاه تقریباً مناسب است و از نظر دسترسی، امکانات و تجهیزات پزشکی و خدمات پاراکلینیکی بوده است.

او افزود: نوسازی و ساخت مجدد بسیاری از بیمارستان‌ها و ایجاد خدمات و امکانات پاراکلینیکی زیادی در مراکز درمانی دولتی پس از اجرای طرح تحول سلامت به وقوع پیوسته است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمات پاراکلینیکی در مراکزی که بیشتر مراجعه داریم تمرکز پیدا کرده است و برخلاف گذشته که برای یک جراحی کوچک بیماران به تهران مراجعه می‌کردند، امروزه در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بهترین جراحی‌ها و خدمات ارائه می‌شود، ومراجعه بیماران از استان‌های همجوار و حتی خارج از کشور به کرمانشاه یک امتیاز برای استان کرمانشاه است.

مصری ادامه داد: باید منابعی را که در اختیار داریم به درستی هدایت کرده تا از این فرصت و امتیاز استفاده کنیم، حمایت از نیروهایی که در استان کرمانشاه در حال فعالیت مخلصانه هستند و کم حاشیه کردن خدمت برای مدیران، وظیفه همگان می‌باشد.

او افزود: با افزایش دانش آحاد جامعه در حوزه سلامت شاهد ارتقاء شاخص‌های بهداشتی و درمانی استان کرمانشاه خواهیم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز