استاندار خراسان رضوی :

تمدید تغییر ساعات کاری ادارات و بانک ها تا اول مرداد ماه

۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۴۰:۰۱
کد خبر: ۷۲۹۷۲۶
تمدید تغییر ساعات کاری ادارات و بانک ها تا اول مرداد ماه
استاندارخراسان رضوی اعلام کرد : تغییر ساعات کار ادارات و بانک های استان که از هفته گذشته تغییر یافته تا اول مردادماه با همین روند ادامه می یابد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علی رضا رشیدیان افزود : با توجه به پیش بینی های هواشناسی استان مبنی بر تداوم افزایش دمای هوا در اکثر نقاط استان به ویژه مناطق گرمسیری ساعات کاری ادارات ،بانک ها ، شهرداری ها و سایر موسسات عمومی غیردولتی مشهد و شهرستان های استان تا اول مردادماه از ساعت 6:30 صبح تا 13:30 خواهد بود.

 وی تصریح کرد : پایان ساعت کار اداری برای روزهای پنجشنبه ساعت 12:30 می باشد.

 وی با بیان اینکه ساعات کار بیمارستان ها ، مراکز درمانی ، خدماتی ، امدادرسانی و اورژانس به روال سابق است ، افزود : این تغییر ساعات کاری ادارات و بانک ها از روز سه شنبه 19 تیرماه بر اساس مصوبه هیات وزیران و تقاضای شرکت های توزیع نیروی برق در استان همانند بسیاری از نقاط کشور اجرایی شده است.

 رشیدیان ادامه داد : به منظور افزایش پایداری شبکه برق سراسری ،مدیران دستگاه ها و نهادها باید ضمن رعایت سایر مفاد این مصوبه ، با هدف به حداقل رساندن مصرف برق طی ساعات کاری ،تمامی وسایل سرمایشی و روشنایی غیر ضروری بعد از ساعات کاری را از مدار خارج نموده و در صورت لزوم از ظرفیت دیزل ژنراتورهای اضطراری در مجموعه های خود بهره گیرند و بدین منظور باید تمهیدات مورد نیاز فراهم تدبیر شود.

وی همچنین تصریح کرد : زمان فعالیت مهد کودک ها به تناسب ساعات کاری ادارات تنظیم می شود و بر این مبنا از ساعت 5:45 دقیقه صبح که کودکان را پذیرش می کنند تا 14:15 دقیقه فعال هستند.

 در پی افزایش دمای هوا در استان ، ساعات کاری ادارات ، بانک ها و نهادها و موسسات عمومی و غیر دولتی به صورت موقت و برای مدت یک هفته تغییر کرد که  با تداوم گرما تصمیم بر تمدید مجدد این زمان تا اول مرداد ماه قرار گرفت.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز