مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان

طرح های اجرایی در استان ها به صورت جدی رصد می شود

۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۴۱:۲۸
کد خبر: ۷۳۰۲۷۳
طرح های اجرایی در استان ها به صورت جدی رصد می شود
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان با بیان این که " طرح های اجرایی در استان ها به صورت جدی رصد می شوند " بر ضرورت انتقال مطالب جلسات به بدنه ادارات تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سید جواد رضوی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان صبح سه شنبه در نشست هم اندیشی کارشناسان دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان کشور که به میزبانی البرز برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت، اظهار کرد: استان البرز با تلاش های مثمرثمر خود در سطح کشور زبانزد بوده و همواره از فعال ترین استان ها در حوزه های متعدد مربوط به جوانان به شمار می رود.

وی ادامه داد: ما در این نشست ها به دنبال اشتراک گذاری تجربیات و پیشنهادات هستیم و به نظر من اگر از بعد مدیریتی به این موضوعات بنگریم در می یابیم که نبود فضا یا فرایندی جهت اشتراک گذاری تجربیات عاملی برای ایجاد ممانعت از اجرای برنامه ها به شمار می رود.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان، همچنین بیان کرد: هدفمندی و تاثیربخشی امور اجرایی همواره مورد توجه می باشد و به صورت جدی طرح های احرایی استان ها رصد می شوند.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: تمامی مطالبی که در جلسات مطرح می شوند نیاز است که به بدنه ادارات استان ها انتقال یابند تا ضمن ممانعت از تکرار اشتباهات، با اتفاقات و نتایج مطلوبی از جلسات رو به رو شویم.

رضوی افزود: در سال گذشته، ٦٠٥ هزار ازدواج داشتیم که از بین ١ میلیون و ٢١٠ هزار نفر، ١٦ درصد از زنان و ١٤ درصد مردان، و در کل به صورت متوسط ١٥ درصد ازدواج های صورت گرفته ازدواج دوم بود.

وی اضافه کرد: باید برنامه ریزی ما بر این باشد که با مشارکت سایر دستگاه ها و همت یکایک اعضا بر مبنای ظرفیت موجود، در حوزه ازدواج جوانان گام های موثری برداشته شود.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان همچنین ادامه داد: برگزاری کارگاه ها باعث شده است تا وزارت ورزش و حوانان در حوزه توانمند سازی خانواده ها و مهارت های زندگی پیشرو باشد.

وی در خاتمه گفت: برنامه هایی که در وزارت ورزش و جوانان است براساس قوانین و مقررات بوده و باید مسائلی همچون بهره وری، اثربخشی و کارایی در امور، مورد توجه واقع شود چراکه ما موظف هستیم که بر روی برنامه های اصلی و سیاست های اجرایی متمرکز شویم و امور پراکنده را به متولیان امر ارجاع دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز