توسط واحد بیمه سازمان همیاری شهرداریهای استان انجام می شود؛

ارائه خدمات بیمه ای به بیش از ۳۰ هزار تاکسیرانان مشهدی

۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۱:۴۵:۰۶
کد خبر: ۷۳۰۵۷۵
ارائه خدمات بیمه ای به بیش از ۳۰ هزار تاکسیرانان مشهدی
مدیر واحد بیمه ای سازمان همیاری شهرداریهای استان از ارائه خدمات بیمه تکمیل درمان به تاکسیرانان مشهدی با تخفیفات ویژه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، هدی دهقان با بیان این خبر گفت: بر اساس یک تفاهم نامه با سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد، تلاش داریم بهترین خدمات بیمه ای در حوزه تکمیل درمان را برای این قشر زحمتکش ارائه دهیم.

وی با اشاره به آغاز ثبت نام خدمات تکمیل درمان تاکسیرانان از روز 30 تیرماه، افزود: تخفیفات ویژه این خدمات به صورت محدود در نظر گرفته شده است و اولین ثبت نام کنندگان می توانند با مراجعه به نمایندگان ما در سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد از آن بهره مند شوند.

مدیر واحد بیمه سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، ادامه داد: هدف اصلی ما در سازمان همیاری ارائه انواع خدمات بیمه ای به شهرداریها و کارکنان بخش ها و سازمان های وابسته به این نهاد در سراسر استان می باشد.

وی با تاکید بر لزوم حمایت کلیه شهرداریها از خدمات واحد بیمه سازمان همیاری، خاطرنشان کرد: قطعا با مشارکت هرچه بیشتر بخش مدیریت شهری شهرهای مختلف در استفاده از خدمات واحد بیمه سازمان همیاری، زمینه های مناسب تری برای ارائه خدمات و تسهیلات و تخفیفات بیمه ای به این نهادها فراهم می شود که در کاهش هزینه های شهرداری ها بسیار موثر خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز