معاون حوزه پیشگیری اداره کل بهزیستی:

مراکز ترک اعتیاد غیرمجاز شناسایی می شوند

۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۳:۰۳:۴۹
کد خبر: ۷۳۰۶۴۸
مراکز ترک اعتیاد غیرمجاز  شناسایی می شوند
معاون حوزه پیشگیری اداره کل بهزیستی استان مرکزی گفت: مراکز ترک اعتیاد مجاز این استان سالانه حدود 10 هزار پذیرش دارد و ارائه خدمات مراقبتی و درمانی در آن ها انجام می شود.

به گزارش برنا از اراک ، کیانوش امینی در آیین افتتاح مرکز ترک اعتیاد نوای شادی زندگی دوباره در روستای احمد آباد ساوه، افزود: برخی معتادان چند مرحله خدمات در سال می گیرند و از امکانات و مراقبت های مراکز مجاز ترک اعتیاد استفاده می کنند.

وی یادآور شد: 31 مرکز مجاز ترک اعتیاد در استان مرکزی وجود دارد که در آن ها علاوه بر مراقبت های درمانی، خدمات روانکاوی نیز انجام می شود.

معاون حوزه پیشگیری اداره کل بهزیستی استان مرکزی عنوان کرد: این مراکز با هدف کاهش آسیب های اجتماعی می کوشند تا از بازگشت مجدد معتادها به مواد مخدر جلوگیری کنند.

امینی اظهار داشت: مصوبه ای در کمیته توسعه مشارکت سمن های استان مرکزی مبنی بر لزوم شناسایی مراکز ترک اعتیاد غیرمجاز وجود دارد که برابر آن به منظور شناسایی واحدهای غیرمجاز اقدام می شود.

امینی گفت: 31 مرکز ترک اعتیاد مجاز برای پوشش معتادان استان کفایت می کند اما مشکلی که وجود دارد این است که بسیاری از معتادان دوباره به اعتیاد باز می گردند به همین دلیل یکی از تلاش های جدی این است که شمار معتادانی که پس از بهبود دوباره به این بلای خانمانسوز باز می گردند به حداقل برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز