مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی:

هوا باز هم گرم تر می شود

۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۳:۱۲:۰۸
کد خبر: ۷۳۰۶۵۳
هوا  باز هم گرم تر می شود
مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی گفت: بر اساس نقشه های پیش یابی مسیر ورزش باد های شرقی از بیایان های مرکزی است و با نفوذ آن به این استان از عصر روز چهارشنبه گرد و خاک سراسر این منطقه را فرا می گیرد.

به گزارش برنا ازاراک ، رضا مرادی افزود:آسمان استان مرکزی در روزهای آتی (حداقل تا پایان هفته) به دلیل وجود رطوبت در لایه های میانی جو ابرناک تا نیمی ابری است و در برخی از ساعات به ویژه عصر و شب بر میزان آن افزوده خواهد شد.

وی بیان کرد: گزارش ایستگاه های هواشناسی این استان حاکی از افزایش دمای هوا است که علت آن نیز تقویت سامانه پر ارتفاع حاکم بر کشور و تشدید شرایط تابستانه است.

مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی ادامه داد: دمای هوا در ساعات شب نیز در روزهای آتی به دلیل وجود رطوبت و پوشش ابر در لایه های میانی جو افزایش خواهد یافت.

مرادی گفت: ساوه با بیشینه دمای 43 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و شازند و خنداب با کمینه دمای 18 درجه سانتیگراد بالای صفر خنک ترین شهرهای این استان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی عنوان کرد: دمای فعلی شهر اراک 33 درجه سانتیگراد بالای صفر است و سرعت وزش باد هشت متر بر ثانیه و از سمت شمال شرق است.

مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی افزود: پیش بینی شده دمای هوای اراک در حداکثر دمای امروز (چهارشنبه) به 38 درجه سانتیگراد بالای صفر برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز