سرمربی تیم ملی خبرداد:

اردوهای تیم ملی هاکی از دی ماه آغاز می‌شود

۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۳:۲۷:۳۰
کد خبر: ۷۳۰۶۶۴
اردوهای تیم ملی هاکی از دی ماه آغاز می‌شود
سرمربی تیم ملی هاکی کشور برنامه هاتی تیم ملی را تشریح کرد و گفت: اردوهای تیم ملی هاکی از دی ماه آغاز می‌شود.

به گزارش برنا از اراک ، ابوالفضل یوسفی با اشاره به اهم برنامه‌های تیم ملی هاکی اظهار داشت: در درجه نخست شناخت استعدادهای جدید را در نظر داریم و در این راستا قصد برگزاری اردوها را در رده‌های سنی جوانان و امید را داریم و همچنین فدراسیون هم مسابقات جوانان امید را برگزار می‌کند که امیدواریم بتوانیم در این رده سنی بازیکنان خوبی را دعوت کرده و بررسی کنیم.

وی افزود: اردوهای تیم ملی از دی ماه آغاز می‌شود و درجه نخست برای مسابقات آسیایی آماده می‌شویم و قصد شرکت در مسابقات چمنی هم داریم تا بتوانید در این مسابقات هم رتبه خوبی را کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی هاکی جمهوری اسلامی ایران با اشاره انتظارات موجود از مسئولان در حمایت از ورزش هاکی گفت: حمایت در قدم نخست بسیار اهمیت دارد که در استان ما حمایت خوبی انجام نمی‌شود.

یوسفی با اشاره به وضعیت بستن ارنج تیم ملی هاکی گفت: هر ساله از مسابقات لیگ و کشوری بازیکن انتخاب می‌شود و در نظر داریم از تمام استان‌ها ورزشکار داشته باشیم.

وی عنوان کرد: با برگزاری اردوهای مختلف برای افراد ضعیف و قوی تست‌های مختلف برگزار می‌شود و کسانی که از لحاظ آمادگی جسمانی و فنی در اردوها شرایط بهتری داشته باشند جز تیم اعزامی به مسابقات قرار می‌گیرند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز