فردا؛

معاون اقتصادی رییس جمهوری به لرستان سفر می کند

۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۴:۵۳:۵۰
کد خبر: ۷۳۱۶۱۳
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم آباد گفت: محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رییس جمهوری فردا یکشنبه برای بررسی مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی، خدماتی و معدنی لرستان به این استان سفر می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ «حسین سلاح ورزی»، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم آباد، گفت: با توجه به ابعاد مشکلات واحدهای تولیدی، مدیران و مقامات تامین اجتماعی، امور مالیاتی، بانک ها و وزارتخانه های مختلف، معاون رییس جمهوری را در سفر به لرستان همراهی می کنند.

وی اظهار داشت: معاون اقتصادی رئیس جمهوری به همراه هیاتی متشکل از مقامات اجرایی کشور از جمله 6 معاون وزیر، معاون بانک مرکزی و مدیرعامل بانک کشاورزی به خرم آباد سفر می کند.

وی گفت: عصر فردا یکشنبه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی و ستاد بازآفرینی شهری در محل اتاق بازرگانی خرم آباد برگزار می شود.

سلاح ورزی تصریح کرد: بازدید از یک شرکت استارت آپ، ملاقات با چند فعال اقتصادی، نشست با نخبگان دانشگاهی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی استان نیز روز دوشنبه در محل استانداری انجام می شود.

وی گفت: همایش تجلیل از برگزیدگان صنعت و معدن استان در محل اتاق بازرگانی و بازدید از شهرک گلخانه ای و جلسه جمع بندی سفر در فرودگاه خرم آباد برنامه روز دوم سفر نهاوندیان به لرستان است.

95 واحد تولیدی استان از سال های گذشته تاکنون به دلیل معوقات بدهی و عدم امکان ادامه فعالیت توسط بانک ها تملک شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز