راهداری ۲ نقطه خطرساز در پاوه را ساماندهی کرد

۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۸:۳۹:۴۹
کد خبر: ۷۳۲۳۲۴
راهداری ۲ نقطه خطرساز در پاوه را ساماندهی کرد
راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه دو نقطه خطرساز و پرحادثه شهرستان پاوه رفع و ساماندهی کرد.

به گزارش برنا؛ بهمن خسروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اعلام خبر فوق، افزود: با توجه به وقوع حوادث مکرر و مرگبار در تقاطع‌های روستاهای 'دشه' و 'نوریاب' در شهرستان پاوه به تازگی اقدام به رفع مشکل و ساماندهی این نقاط کردیم.

او ادامه داد: این دو تقاطع که از نقاط خطرساز شهرستان پاوه محسوب می‌شوند در کیلومتر دوم محور پاوه - نوسود واقع شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: افزایش شعاع دید و توسعه این نقاط از جمله اقدام‌هایی است که در این مکان‌ها صورت گرفته است.

خسروانی ادامه داد: عملیات ایمن‌سازی و رفع خطر در این دو تقاطع با عملیات خاکبرداری به حجم پنج کیلومتر به میزان شش هزار متر مکعب و اجرای لایه بیس به ضخامت 15 سانتی‌متر، طول 400 متر و عرض شش‌متر انجام شده است.

او افزود: نصب 120 عدد گل میخ و 20 عدد سیلندر ترافیکی، رنگ‌آمیزی چهار فقره سرعت‌گیر آسفالتی برای آرام‌سازی ترافیک مسیر و اجرای لایه آسفالتی به ضخامت هفت سانتی‌متر، طول 500 متر و عرض هفت‌متر از دیگر اقدام‌های مهم در رفع حادثه‌ساز بودن تقاطع‌های دشه و نوریاب می‌باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: با شناسایی و رفع نقاط خطرساز در محورهای استان کرمانشاه کمتر شاهد مخاطرات و حوادث ناشی از مشکلات جاده‌ای باشیم.

شهرستان پاوه با بیش از 62 هزار تن جمعیت در 120 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

استان کرمانشاه با دو میلیون تن جمعیت دارای هشت هزار کیلومتر جاده اصلی، فرعی و روستایی است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز