معاون اداره کل ورزش و جوانان مرکزی خبر داد؛

تدوین کتاب نقش ورزشکاران و جوانان استان مرکزی در دفاع مقدس

۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۹:۵۸:۰۰
کد خبر: ۷۳۲۸۱۷
تدوین کتاب نقش ورزشکاران و جوانان استان مرکزی در دفاع مقدس
معاون امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: استان مرکزی بیش از ۲۳۵ ورزشکار شهید دارد و تدوین کتاب نقش ورزشکاران و جوانان استان در دوران دفاع مقدس، در دستور کار است.

به گزارش برنا از اراک- مرتضی امیدی در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره سرداران و یک هزار شهید شهرستان خمین، اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل جوان از اهمیت بسیار برخوردار است.

معاون امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به اینکه در سال های اخیر تعداد شهدای ورزشکار استان مرکزی در دفاع از حرمین اهل بیت عصمت و طهارت(ع) افزایش یافته است، افزود: از ۲۵ شهید مدافع حرم استان مرکزی، تعدادی از آنها شهدای ورزشکار بوده اند که ثبت اطلاعات جدید از تعداد شهدای ورزشکار و تدوین کتاب نقش ورزشکاران در دوران دفاع مقدس در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: شهدای دوران دفاع مقدس با ایثار و رشادت، دلیرانه جنگیدند و به شهادت رسیدند، بنابراین مظلوم نمایی برای شهدا زیبنده گرامیداشت و یاد و خاطره آنها نخواهد بود.

معاون امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی خاطرنشان کرد: یادواره های شهدا با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل های بعد از انقلاب و دفاع مقدس برگزار می شود، بنابراین کیفیت محتوای برنامه ها و اثر گذاری آن روی نسل جوان دارای اهمیت است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز