نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

مقامات آمریکا تخریب مراجع تقلید ایران اسلامی را در دستور کار قرار داده اند

۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۹:۴۵:۲۴
کد خبر: ۷۳۳۶۳۸
مقامات آمریکا تخریب مراجع تقلید  ایران اسلامی را در دستور کار قرار داده اند
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: اشاعه فرهنگ اهل بیت(ع) و هدایت جوانان در مسیر معنویت و تقوا در گرو پیروی از حریم ولایت است.

به گزارش برنا از اراک، دری نجف آبادی  در جمع خادمان حرم مطهر رضوی در بیت نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، افزود: ولایت فقیه به عنوان ستون اصلی نظام، ادامه زنجیر مستحکم امامت است. 
وی ادامه داد: با پیروی از ولایت فقیه پیروزی و عزت ایران اسلامی تضمین می شود و دستاوردهای نظام اسلامی نیز مرهون وجود ولایت است. 
امام جمعه اراک اظهار داشت: اکنون مقامات ایالات متحده آمریکا تخریب مراجع تقلید و بزرگان ایران اسلامی را در دستور کار قرار داده اند که می طلبد مردم نسبت به این توطئه های دشمنان هوشیار باشند. 
وی آستان مقدس امام رضا(ع) را کانون ارزشمند مذهب مقدس تشیع در ایران اسلامی دانست و گفت: باید از این ظرفیت عظیم در راستای گسترش فرهنگ علوی و فاطمی در جامعه ایران اسلامی استفاده کرد. 
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: برنامه های حرم رضوی و سفر استانی خادمان این حرم مقدس باید بر اساس نیازهای فرهنگی جامعه تدوین شود. 
2 گروه از خادمان حرم رضوی اول ذی القعده (24 تیرماه) همزمان با ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) وارد استان مرکزی شدند که در طول دهه مبارک کرامت به نقاط مختلف استان سفر کردند. 
دیدار با ائمه جمعه، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، عیادت از جانبازان هشت سال دفاع مقدس، معلولان و بیماران و بازدید از 100 روستای محروم استان مرکزی مهمترین برنامه های خادمان حرم مطهر رضوی در استان مرکزی بود. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز